כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הישג לדרעי

פרסום ראשון: רה"י הגר"מ מאזוז יפרסם מכתב למען מפלגת ש"ס

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז צפוי לפרסם תמיכה במפלגת ש"ס | בחוה"מ סוכות עלה דרעי למעונו שבב"ב בבקשה שיקרא לקהל שומעי לקחו להצביע למפלגה | כעת נודע כי רה"י קיבל את בקשתו של דרעי והודיע כי יחתום על מכתב הקורא לציבור להצביע למפלגת ש״ס 

פרסום ראשון: רה"י הגר"מ מאזוז יפרסם מכתב למען מפלגת ש"ס
דרעי במעונו של הרב מאזוז צילום: בית הרב מאזוז

דרמה פנים חרדים תשעה ימים לבחירות, אחרי הביקור של יו״ר ש״ס אריה דרעי במעונו של ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר״מ מאזוז במהלך חול המועד, ביקור שנחשף לראשונה ב׳בחדרי חרדים׳, ראש הישיבה צפוי לחתום על מכתב הקורא להצביע למפלגת ש"ס.

דרעי הגיע לביקור בבית הרב מאזוז במהלך חול המועד אז ביקש את תמיכת מוסדות 'כסא רחמים' במפלגת ש״ס, תמיכה שהוסרה בעבר בעקבות הפיצול בש״ס והקמת מפלגת ׳יחד׳ של אלי ישי. בשיחות מאחורי הקלעים היה מעורב גם חבר מועצת חכמי התורה הגר״ד יוסף.

כעת, למעלה משבוע אחרי הביקור נודע ל׳בחדרי חרדים׳ כי ראש הישיבה קיבל את בקשתו של דרעי והודיע כי יחתום על מכתב הקורא לציבור להצביע למפלגת ש״ס בבחירות שיתקיימו בשבוע הבא. 

אמש בשיעורו השבועי התייחס ראש הישיבה לבחירות הקרבות וקרא להצביע לאחת מהמפלגות הדתיות. ראש הישיבה ציטט את הרב עובדיה יוסף שאמר שהצבעה לש״ס משמעותה השתתפות בפעילות של בניית מקוואות. אך בפועל הרב מאזוז קרא להצביע לג׳ או לבן גביר: "האשכנזים יש להם ג׳ ואפשר להצביע גם לאיתמר בן גביר".

כסא רחמים בחירות לכנסת ה-25 מפלגת שס הרב מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד