כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
טעתה בזיהוי

היה לה מזל: הילדה שיחקה עם אחד הנחשים הארסיים בעולם

ילדה, בת 11, הרימה נחש 'חום מזרחי' המצוי באוסטרליה תוך כדי הליכה. היא צילמה את הנחש מתפתל סביב אצבעותיה בזמן טיול בשיחים. לוכד נחשים אמר שלילדה היה מזל שהיא נשארה בחיים לאחר שהחזיקה זוחל ארסי מאד מסוכן. הילדה חשבה בטעות שהזוחל הוא נחש בירית לא מזיק ולא היססה להרים אותו

היה לה מזל: הילדה שיחקה עם אחד הנחשים הארסיים בעולם
הנחש ביד הילדה צילום: Stewy the Snake Catcher Facebook

לילדה מהעיר מלבורן אוסטרליה בת 11 היה מזל גדול להישאר בחיים לאחר שצילמה את עצמה מחזיקה בלי לדעת את אחד הנחשים הארסיים בעולם. היא צילמה את הזוחל השזור סביב אצבעותיה, לגמרי לא מודעת עד כמה מסוכן הנחש. הילדה חשבה בטעות שהזוחל הוא נחש בירית לא מזיק ולא היססה להרים אותו.

לוכד נחשים אמר כי זה "מזל מדהים שהילדה לא נפגעה לאחר המקרה המאוד מסוכן, זהו נחש חום מזרחי מסוכן ביותר", כתב בפייסבוק, שם גם פרסם את הסרטון. "לילדה בסרטון יש מזל גדול שלא הוכשה על ידי הנחש, וההורים שלה כנראה צריכים ללכת לקנות כרטיס לוטו". סבא וסבתא של הילדה שלחו את הסרטון ללוכד הנחשים רק בגלל שרצו שיזהה את הזוחל.

"נחשים חומים מזרחיים הם נחשים עצבניים ואחראים לרוב מקרי המוות הנגרמים כתוצאה מהכשת נחש באוסטרליה", אמר לוכד הנחשים. "הילדה הקטנה הזאת באמת יכלה למות מהכשת הנחש הזה".

הוא פרסם אזהרה. "בבקשה, בבקשה, בבקשה להזכיר לילדים לא להפריע או להתקרב לחיות בר, חינוך הוא המפתח לוודא שהמצבים האלה לעולם לא יקרו", אמר.

לוכדי נחשים בויקטוריה אינם מורשים לפרסם תמונות או סרטונים באינטרנט של הנחשים שהם לוכדים, מה שמקשה על חינוך צעירים לגבי הסכנות, אמר לוכד הנחשים. "אנחנו צריכים ללמד את הילדים שלנו בין טוב לרע, והטיפול בכל חיות הבר הוא מסוכן, וצריך להשאיר אותו לאנשי המקצוע".

הנחש 'פתן חום מזרחי' הוא נחש ארסי ממשפחת הפתניים החי באוסטרליה, ונחשב לקטלני ביותר מכל נחשי היבשת. הפתן הזה יכול להגיע לאורך של שני מטרים. בשל מזג האוויר הסגרירי כרגע באוסטרליה, נחשים מחפשים מחסה בתוך מבנים. עונת הנחשים של אוסטרליה נמשכת בדרך כלל מספטמבר עד אפריל, כאשר זוחלים מסוכנים מחפשים מקומות חמים, וכמה נחשים התגלו לאחרונה באוסטרליה במקומות ציבוריים.

נחש אוסטרליה הכשת נחש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד