כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בן ברית של הנשיא

פוליטיקאי זרק רימונים לעבר שוטרים שבאו לעצור אותו

פוליטיקאי ברזילאי נעצר לאחר שהשליך רימונים לעבר שוטרים שהגיעו לביתו במדינת ריו דה ז'נרו כדי לעצור אותו. שופט בית המשפט העליון הורה על מעצרו בשל העלבת שופטת. הנשיא בולסונארו הגיב ואמר כי יש לעצור את מי שירה או זרק רימונים לעבר המשטרה

פוליטיקאי זרק רימונים לעבר שוטרים שבאו לעצור אותו
רוברטו ג'פרסון במעצר צילום: צילום מסך

רוברטו ג'פרסון, בן בריתו של נשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו, זרק רימונים לעבר שוטרים שבאו לעצור אותו, הוא פצע שני שוטרים, האירוע התרחש אתמול (ראשון). שופט בית המשפט העליון הורה על מעצרו בשל העלבת שופטת.

הנשיא בולסונארו הגיב ואמר כי יש לעצור את מי שירה או זרק רימונים ​​לעבר המשטרה. שני השוטרים נפצעו מרסיסים מרימון במהלך התקיפה בלוי גספאריאן, צפונית לבירת המדינה ריו דה ז'נרו. הם נלקחו לבית החולים ושוחררו מאוחר יותר.

ג'פרסון, המנהיג לשעבר של המפלגה הפוליטית PTB בן ה-69, ירה גם הוא מספר יריות מרובה, וניפץ את השמשה הקדמית של ניידת משטרה. שופט בית המשפט העליון, אלכסנדר דה מוראס, הורה לעצור את הפוליטיקאי בטענה שהוא הפר את תנאי מעצר הבית.

המתיחות הפוליטית גבוהה בברזיל לקראת הסיבוב השני בבחירות לנשיאות שיתקיימו ביום ראשון הקרוב, בין ז'איר בולסונארו הימני לבין איש השמאל לולה דה סילבה. לולה שעדיין נתפס כמועמד המוביל, לא הצליח לזכות ב-50% מהקולות הכשרים הדרושים כדי למנוע סיבוב שני בתחילת החודש, עכשיו הוא ינסה ביום ראשון הקרוב לנצח את בולסונארו.

ברזיל נשיא ברזיל רימונים פוליטיקאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד