כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
כמה עותקים מכר?

שבר שיא: ספרו של נתניהו קיבל את 'אות הזהב' בזמן הקצר ביותר

בתוך עשרה ימים בלבד מאז הושק רשמית בישראל, ספרו האוטוביוגרפיה של נתניהו זכה לאות 'ספר הזהב' | נתניהו הגיב: "מאוד נרגש מהתגובות החמות ומהעניין שמוצאים בסיפור חיי, שמח שהספר מעודד קריאה"

שבר שיא: ספרו של נתניהו קיבל את 'אות הזהב' בזמן הקצר ביותר
נתניהו בטקס קבלת אות הזהב צילום: מ.א.

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, קיבל היום (שני) את אות ספר זהב על ספרו "ביבי: סיפור חיי" בטקס בסניף סטימצקי בקניון עיר ימים בנתניה. אייל גרינברג, מנכ"ל רשת סטימצקי ורותם סלע מו"ל הוצאת 'שיבולת' בישרו לנתניהו כי הספר הגיע למעמד המכובד ועשה זאת במספר הימים הקצר ביותר אי פעם ביחס לסופר ישראלי, כשהוא מוכר יותר מ-20 אלף עותקים.

גרינברג אמר לנתניהו: "כרשת המובילה את תרבות הספר בישראל, אנו רוצים להגיד לך תודה. הספר נותן רקע מדהים להיסטוריה של מדינה ישראל, וכלי אדיר לעידוד קריאה בישראל". נתניהו הגיב לדברים ואמר: "אני מאוד שמח שהספר נקרא, מאוד נרגש מהתגובות החמות ומהעניין שמוצאים בסיפור חיי, ושמח על כך שהוא מעודד קריאה".

מו"ל הוצאת סלע מאיר, רותם סלע סיכם: "אנחנו מופתעים לטובה לא רק מקצב המכירות חסר התקדים של הספר, אלא בעיקר מתגובות הקוראים שמוצאים כי מדובר ביצירה מעוררת השראה, סוחפת, כנה ומרגשת. אני רוצה להודות למחבר על תרומה חשובה לשיח הישראלי".

בנימין נתניהו סיפור חיי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד