כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"נזק טראומתי קשה"

הורשע המחבל שניסה לדקור שני חרדים

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את המחבל עלי עג'אלין אשר ניסה לדקור שני חרדים ברחוב הנביאים בירושלים לפני כשנה | עו"ד חיים בלייכר: "המחבל ניסה לרצוח יהודים בשל יהדותם - מצפים שיקבל ענישה כבידה ביותר"

הורשע המחבל שניסה לדקור שני חרדים
זירת האירוע צילום: דוברות איחוד הצלה

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (שני) את המחבל עלי עג'אלין, לאחר שהודה בכתב האישום אשר מייחס לו ניסיון לדקור שני חרדים ברחוב הנביאים בירושלים לפני כשנה. המחבל הורשע בעבירת מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה. בעת הגשת כתב האישום פנו עוה"ד בלייכר ושטיינר מארגון חוננו בבקשה לשינוי האישום לניסיון לרצח אך בקשתם סורבה. כעת המחבל הורשע כאמור במעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה.

טרור בירושלים: ניסה לדקור שני חרדים ונמלט

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מייצג את נפגעי העבירה אמר בתגובה להחלטה כי "מדובר בפיגוע של מחבל שניסה לרצוח יהודים בשל יהדותם ולאומיותם, אך ברוך ה' המחבל לא הצליח לבצע את זממו. לקורבנות נגרם נזק טראומתי קשה. צר לנו שלמרות פנייתנו המחבל לא הואשם מלכתחילה במעשה טרור של ניסיון לרצח, אך חומרת המעשים עומדת בעינה ואנו מצפים מהפרקליטות ומבית המשפט להשית על המחבל ענישה כבידה ביותר", מסר עו"ד בלייכר.

נזכיר, כי לפני כשנה יצא עג'אלין, תושב ענאתא בן 22, מביתו אוחז סכין עם להב שאורכה 12 סנטימטרים ממטבח ביתו ויצא לתור אחר קורבן יהודי באזור שער שכם. הוא זיהה שני יהודים בעלי חזות חרדית, שעושים את דרכם מכיוון שער שכם לכיוון רחוב שבטי ישראל. המחבל החל לצעוד בעקבותיהם ובהגיעם לרחוב הנביאים שלף את הסכין וניסה לדקור את אחד מהם בגבו. תוך כדי כך מעד המחבל והסכין נפלה מידו מה שאפשר לשני היהודים להימלט. המחבל נמלט מהזירה ונתפס לאחר זמן קצר בידי המשטרה.

הרשעה מחבל פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד