כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ברקע הדיווחים

ההצעה של שקד כדי לעבור את אחוז החסימה

שקד רחוקה גם היום מאחוז החסימה ומנסה בזמן שנותר לנסות ולהבטיח את כניסתה לכנסת הבאה. לפי דיווח הערב, היא הציעה לחבר מפלגתה לשעבר לפרוש מהמרוץ ולהעביר את תמיכתו אליה בתמורה לקבלת תפקיד שר בממשלה הבאה

ההצעה של שקד כדי לעבור את אחוז החסימה
אביר קארה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ברקע הדיווחים וההערכות ביממה האחרונה כי איילת שקד תפרוש עוד לפני הבחירות מהמרוץ, מדווח הערב (שני) כי נעשה ניסיון נוסף של שקד לעבור את אחוז החסימה.

לפי הדיווח ב'חדשות 12', בשיחות שקיימה עם שקד עם סגן השר במשרד ראש הממשלה אביר קארה לשעבר מ'ימינה', נבחנה האפשרות שקארה יפרוש מהמרוץ ויביע בה תמיכה, תמורת הבטחה למינויו לשר הכלכלה אם תעבור.

לבסוף העסקה לא הבשילה כי קארה ביקש לפרסם את כוונתם ולבחון את התגובות ואילו שקד דרשה הצהרה מיידית.

מוקדם יותר היום, יו"ר מפלגת 'חופש כלכלי' מסמן מטרות בראיון לגלי צה"ל ואומר: "אני מתכוון לעקוף את איילת שקד עד סוף השבוע ולהיות המפלגה הראשונה מתחת לאחוז החסימה".

בינתיים גוברים הדיווחים לפיהם איילת שקד מקיימת התייעצויות האם לפרוש מהמרוץ לכנסת ה-25 עד סוף השבוע הקרוב. למרות זאת הבוקר אמרה שקד בראיון לגלי צה"ל: "אנחנו ממשיכים ורצים. בחיים הפוליטיים יש תקופות טובות יותר ופחות ועכשיו אנחנו במצב יותר קשה, אבל אני לא מוכנה לסכם. הבית היהודי הוא הפתרון למשבר הפוליטי ופרישה לא תוביל לשום דבר".

אחוז החסימה איילת שקד בחירות לכנסת ה-25 אביר קארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד