כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הנגמ"ש בוער

הקלטות בן גביר: "בלי 15 מנדטים יבעטו בנו"

בן גביר הוקלט בישיבת מפלגתו אומר כי אם לא ישיגו 14-15 מנדטים "היועצים של ביבי יבעטו בנו". על התקרית בכפר חב"ד: "ריבונו של עולם, אני שותף שלך. מה אתה מוריד אותי מהבמה?"

הקלטות בן גביר: "בלי 15 מנדטים יבעטו בנו"
נתניהו, סמוטריץ ובן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע תשומת הלב שתופס ראש מפלגתו, בצלאל סמוטריץ', לאחר חשיפת ההקלטות אמש (ראשון) בהן הוא נשמע מדבר בבוטות נגד ראש האופוזיציה נתניהו, ומכנה אותו "שקרן בן שקרן", מתפרסמת הערב הקלטה נוספת הפעם בכיכובו של איתמר בן גביר, בה הוא מדבר בעצמו נגד יו"ר הליכוד.

בהקלטה שפורסמה ב'חדשות 12' נשמע בן גביר אומר: "הוא אמר לי כמה פעמים, אנחנו נסחוט את זה. אל תדאג, זה ישתלם בסופו של דבר. הוא השיג את המטרה איתנו והתקדם הלאה. בעיניי זה כמו סכין בגב".

בהמשך ההקלטה נשמע ח"כ בן גביר בהתייחסות לתקרית שהתרחשה באירוע ההקפות השניות בכפר חב"ד, שם התבקש לרדת מהבמה לבקשת המארגנים בשל הגעתו של נתניהו לאירוע. "הם ביקשו שאני ארד מהבמה. ריבונו של עולם, אני שותף שלך. מה אתה מוריד אותי מהבמה?". בן גביר הבהיר כי התקרית בכפר חב"ד אינה הפעם הראשונה בה נתניהו התחמק מתמונה משתופת איתו. "אם אנחנו לא מגיעים ל-14 או 15 מנדטים היועצים של ביבי פשוט יבעטו בנו", כך בן גביר בהקלטה.

ראש האופוזיציה נתניהו הגיב מכינוס בחירות בקרית שמונה לדבריו של יו"ר "עוצמה יהודית" ואמר: "נקים ממשלת ימין על מלא, גם עם בן גביר, לא משנה כמה מנדטים תקבל הציונות הדתית. כן משנה שהליכוד יהיה הכי גדול כדי למנוע ממשלה של לפיד ועבאס".

כפר חב"ד איתמר בן גביר בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25 בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד