כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"השמאל מפחד להפסיד"

האלוף במיל' נגד בן גביר: "סכנה קיומית"

טל רוסו, מי ששובץ בעבר במקום השני ברשימת מפלגת העבודה, תקף הבוקר את חבר הכנסת איתמר בן גביר וכינה אותו "סכנה קיומית". "מי שחולם לרסק את בתי המשפט ולהבעיר את המזרח התיכון – הוא לא פרטנר, הוא איום", כתב רוסו | בן גביר הגיב: "מדאיג שאדם כזה שירת בצבא"

האלוף במיל' נגד בן גביר: "סכנה קיומית"
טל רוסו צילום: Tomer Neuberg/Flash90

האלוף במילואים טל רוסו, מי ששובץ בעבר במקום השני ברשימת מפלגת העבודה הזהיר הבוקר (שלישי) מהצבעה לחבר הכנסת איתמר בן גביר. רוסו, כתב בחשבון הטוויטר שלו: ''אני לא נוהג לכתוב או לדבר נגד – רק בעד, עד שזה נוגע למה שנתפס בעיניי כסכנה קיומית. ובן גביר חברים, הוא סכנה. סכנה לדמוקרטיה וסכנה לביטחון המדינה. מי שחולם לרסק את בתי המשפט ולהבעיר את המזרח התיכון – הוא לא פרטנר, הוא איום.

רובו הוסיף והמליץ למי להצביע "ואי אפשר בלי בעד גדול – אז 'המחנה הממלכתי', הכתובת היחידה למי שבוחר באיחוד, שפיות, אהבת אדם וארץ הנישאת על ידי אנשים הראויים לשרת אותנו".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיב לדבריו של האלוף במיל' טל רוסו: "מדאיג לדעת שאדם הזוי כמו טל רוסו היה במשך שנים חלק מהפיקוד הבכיר של צה"ל. רוסו היה זה שקרא לתוכנית ההתנתקות "מהלך גאוני": אם תכנית שגרמה לירי טילים על ירושלים ותל אביב נחשבת בעיניו "מהלך גאוני", כדאי שילך לאבחון".

בן גביר הוסיף: "אנו נמשיך לראות בימים הקרובים עוד ועוד הכפשות מצד השמאל, שנמצא מאטרף מכך שאנחנו בדרך בעזרת השם לנצח את הבחירות. הם ימשיכו להכפיש, ואנחנו נעשה הכול כדי לנצח את הבחירות וסוף סוף להקים ממשלת ימין על מלא".

טל רוסו איתמר בן גביר בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד