כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בני ערובה בבית הכנסת

שמונה שנות מאסר לאדם שמכר נשק לתוקף מתפללים

אדם שמכר נשק חצי אוטומטי למאליק פייסל אכרם שהחזיק ארבעה יהודים כבני ערובה בטקסס, נידון לשמונה שנות מאסר. התובעים אמרו כי וויליאמס הודה בהחזקת נשק חם למרות הרשעתו הקודמת

שמונה שנות מאסר לאדם שמכר נשק לתוקף מתפללים
הזירה בטקסס צילום: צילום מסך

אדם שמכר אקדח לאדם שהחזיק ארבעה בני ערובה בבית כנסת בטקסס לפני שנורה למוות על ידי ה-FBI, נידון ביום שני לכמעט שמונה שנות מאסר על פשע נשק פדרלי, כך הודיע משרד המשפטים האמריקאי.

הנרי מייקל דווייט וויליאמס, בן 33, הודה באשמה בחודש יוני. וויליאמס מכר למאליק פייסל אכרם את הנשק שבו השתמש כשנכנס לקהילת 'בית ישראל' בדאלאס ב-15 בינואר והחזיק את רב בית הכנסת ושלושה אחרים כבני ערובה. וויליאמס, שהורשע בעבר בתקיפה בנסיבות מחמירות עם נשק קטלני וניסיון החזקת נשק אסור, מכר לאכרם אקדח חצי אוטומטי ב-13 בינואר. התובעים אמרו כי וויליאמס הודה בהחזקת נשק חם למרות הרשעתו הקודמת.

התובע צ'אד מצ'אם אמר לאחר גזר הדין: "משרד המשפטים מחויב להעמיד לדין את אלה שמפרים את חוקי הנשק הפדרליים של המדינה שלנו, שנועדו למנוע מנשקים ליפול לידיהם של עבריינים מסוכנים. אנו אסירי תודה ל-FBI, שנכנס לפעולה מיד עם תחילת משבר בני הערובה בבית הכנסת, ולסוכנים שפעלו ללא לאות לבדוק אחר הנשק שהיה אצל אכרם".

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ביום שבת ה-15 בינואר השנה, פרץ מאליק פייסל אכרם שהיה חמוש למרכז היהודי בית ישראל בקוליוויל טקסס, ודרש לשחרר מחבלת שמרצה עונש מאסר ארוך, ארבעה בני אדם נלקחו כבני ערובה, אחד מהם שוחרר ללא פגע לאחר כמה שעות, החוטף ניהל במשך שעות ארוכות משא ומתן עם ה-FBI ועם יחידות ימ"מ, לאחר כמעט 12 שעות של מצור, הוא חוסל, וכל בני הערובה חולצו בשלום.

ירי טקסס טקסס בני ערובה עונש מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד