כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אנטישמיות ממוסדת

חרדי הותקף עם ביצים: "לשחרר את פלסטין"

קבוצת אנטישמיים צעקה לעבר בחור חרדי בניו יורק "לשחרר את פלסטין", והשמיעה איומים ורגמה את הצעיר החרדי עם ביצים. הם נמלטו לפני הגעת המשטרה. "פשע השנאה הזה הוא רק עוד אחד בפוגרום המתגלגל המתמשך בניו יורק"

חרדי הותקף עם ביצים: "לשחרר את פלסטין"
משטרת ניו יורק צילום: unsplash

משטרת ניו יורק חוקרת פשע שנאה בפלטבוש, לאחר שצעיר חרדי הותקף באמצעות ביצים אמש (שני). אתר Yeshiva world news מדווח, כי קבוצת בני נוער זרקה ביצים לעבר נער חרדי בסביבת שדרה M ורחוב 18 מזרח (ליד שדרת המפרץ) אמש בשעות אחר הצהריים.

על פי הדיווח, קבוצת אנטישמיים צעקה לעברו "לשחרר את פלסטין", השמיעה איומים ורגמה את הצעיר החרדי עם ביצים. מתנדבי ארגון השומרים של פלטבוש יחד עם שוטרי משטרת ניו יורק, חיפשו אחר הכנופייה אך הקבוצה נמלטה מהמקום. יחידת פשעי השנאה של המשטרה חוקרת את האירוע.

חבר המועצה של ניו יורק קלמן יגר צייץ בטוויטר שהתקרית הזו התרחשה במרחק של רחוב אחד בלבד מפשע שנאה שאירע לפני מספר חודשים, הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "בלב שכונה אורתודוקסית, 3 בני נוער תקפו נער אורתודוקסי (תלמיד ישיבה), צעקו "שחרר את פלסטין" וזרקו עליו ביצים. מלבד השאלות המתבקשות (כמו, איך לרגום מישהו בביצים בברוקלין "משחרר" משהו), פשע השנאה הזה הוא רק עוד אחד בפוגרום המתגלגל המתמשך בניו יורק".

עוד כתב: "המיקום התרחש בסמוך לתקרית דומה (עם אגרופים) רק לפני 5 חודשים. למרות שאני מעריך שהמשטרה לוקחת את זה ברצינות, הסביבה שבה מתרחש האירוע הזה היא כזו שבה פושעים יודעים שאין השלכות לפשע בניו יורק. במיוחד פשעי שנאה, ובמיוחד נגד יהודים".

משטרת ניו יורק אנטישמיות בארה"ב ביצים פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד