ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
כתב אישום

בגלל שכעס על המשכורת: שיסף את פני המנהל של אחיו

לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד עדנאן נורי משועפט לאחר ששיסף את פניו של המנהל של אחיו, משום שסבר שלא שילם לו את הסכום שהיה אמור לקבל

בגלל שכעס על המשכורת: שיסף את פני המנהל של אחיו
מעצר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד עדנאן נורי (20) משועפט לאחר ששיסף את פניו של המנהל של אחיו, משום שסבר שלא שילם לו את הסכום שהיה אמור לקבל.

מכתב האישום שהגיש עוה"ד נתנאל בוג'ו עולה כי אחיו של נורי סיפר לו שהנדקר, אחראי עובדי הניקיון במקום עבודתו של אחיו, שילם לו סכום שונה ממה שסבר שהיה צריך לקבל.

לכן, החליט נורי לפגוע במנהל, ובתחילת החודש, הגיע יחד עם אחיו למקום עבודתו ודרש ממנו לפגוש אותו. לאחר שנכנסו נורי ואחיו למתחם באמצעות כרטיס העובד שלו, ביקש נורי מאחיו להמתין לו ברכב כשהוא מונע כדי שיוכלו להימלט במהירות מהמקום.

נורי הגיע למשרדו של המנהל שלאחר זמן מה הגיע למקום והשניים שוחחו כשלפתע, שלף נורי את הסכין ושיסף את פניו וצווארו. מיד לאחר מכן, נמלט נורי עם אחיו, והשליך את הסכין במהלך הנסיעה. הנדקר פונה לבית החולים כשהוא מורדם, מונשם ונשקפת סכנה לחייו, ובהמשך נאלץ לעבור ניתוחים מסובכים, נגרם לו שבץ מוחי, והוא נזקק לשיקום במסגרת אשפוז.

 

כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד