כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המבצע הלילי בשכם

אש ללא הפסקה: חיסול ראש 'גוב האריות' ממצלמות הלוחמים | תיעוד

מצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ תיעדו את חילופי הירי הלילה בשכם ואת חיסולו של ראש תשתית הטרור "גוב האריות" | מפקד מג"ב: "התמודדו באומץ לב עם ירי החמושים שבוצע לעברם והצליחו לבצע את המשימה בהצלחה"

אש ללא הפסקה: חיסול ראש 'גוב האריות' ממצלמות הלוחמים | תיעוד
הלחימה בשכם צילום: דוברות המשטרה

לוחמי הימ"מ (היחידה הלאומית ללוחמה בטרור של משמר הגבול), שלקחו חלק במבצע הלילי נגד פעילי 'גוב האריות', תיעדו את רגעי חיסולו של ודיע אלחוח, שנחשב לראש הארגון. הלוחמים פעלו יחד שירות הביטחון הכללי, כוחות מג"ב וצה"ל, ופשטו על דירת מסתור בקסבה של שכם אשר שימשה כמעבדה לייצור מטענים.

בתיעוד שפרסם הערב משמר הגבול, ניתן לראות את הלוחמים פורקים מהרכבים לעבר היעד דרך רחובות הקסבה. הלוחמים תועדו מגיבים בירי לעבר חמושים במרחב שפתחו לעברם באש.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן מסר: "לוחמי הימ"מ בפעילות משותפת עם כוחות צבא והכוונה מדויקת של שירות הביטחון הכללי, סיכלו הלילה יעד מרכזי ופגעו בתשתית הטרור אשר ביצעה לאחרונה שורת פיגועים לעבר יעדים ישראלים".

"הודות לפעילות המהירה והנחושה של הלוחמים, שהתמודדו באומץ לב עם ירי החמושים שבוצע לעברם, הצליחו הכוחות לבצע את המשימה בהצלחה. היחידה הלאומית ללוחמה בטרור של משמר הגבול(ימ"מ), בשיתוף כלל גורמי הביטחון תמשיך לפעול נגד הטרור בנחישות ובכל מקום שתידרש במטרה לשמור על ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

גוב האריות שכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד