י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ברקע הדיונים על פרישה

הרב דרוקמן נגד הצבעה לשקד: "להצביע רק למפלגות שעוברות"

ברקע הדיונים על פרישה, זקן רבני הציונות הדתית קורא במכתב פומבי ברמיזה שלא להצביע לבית היהודי שלא עוברת את אחוז ההצבעה - וקורא להצביע לסמוטריץ', שנפגש איתו בתחילת השבוע | גורם בבית היהודי מעריך: גם אם שקד תפרוש, המפלגה תרוץ עד הסוף גם בלעדיה

הרב דרוקמן נגד הצבעה לשקד: "להצביע רק למפלגות שעוברות"
הרב חיים דרוקמן צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, קורא הערב (שלישי) שלא להצביע למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה, מהלך שנחשב מכה לאיילת שקד.

במכתב שהוציא מטעם ישיבת אור עציון, הישיבה שבראשותו, מכנה הרב את הבחירות "גורליות מאוד למדינת ישראל" - ולכן הוא רומז שלא להצביע למפלגת 'הבית היהודי': "מוכרחים לצאת ולהצביע ולעשות זאת אך ורק למפלגות שעוברות בוודאות מוחלטת את אחוז החסימה".

הרב דרוקמן מוסיף וקורא להצביע למפלגת 'הציונות הדתית', שהוא נחשב למנהיגה הרוחני. אם או בלי קשר למכתב, הרב נפגש במוצ"ש האחרון עם יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' בביתו במרכז שפירא, לאחר שהשתחרר מבית החולים בו אושפז במהלך חג סוכות.

המכתב.

המכתב מגיע בזמן קריטי לשקד, אשר ניסתה בעבר ביחד עם שאר מועמדי 'הבית היהודי' לשכנע את הרב בנחיצות הרשימה ומקיימת בימים האחרונים דיונים אם לפרוש מהמרוץ כעת. הערב תערוך מסיבת עיתונאים, כשההערכה שבינתיים לא תכריז על פרישה.

גורם בבית היהודי מעריך שגם אם שקד תחליט לפרוש, לפחות חלק מהמועמדים לא ילכו בעקבותיה ויוסי ברודני, מספר 2 ברשימה, יוביל במקומה. "לא משנה מה - יהיה בקלפיות פתק ב", כך לדבריו.

הרב חיים דרוקמן בחירות לכנסת ה-25 איילת שקד הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד