י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כשבוע לסגירת הקלפיות

שקד הודפת את הדיווחים: אני רצה עד הסוף

איילת שקד מעבירה הערב מסר לתקשורת ולמצביעיה ואומרת: "אני פונה אליכם, כל מי שרוצה להצביע ומפחד מאחוז החסימה, אם תשימו את החשש בצד אנחנו נגיע על פי כל הסקרים ל-6 מנדטים. אנחנו יכולים לעשות את זה. אל תחששו"

שקד הודפת את הדיווחים: אני רצה עד הסוף
קמפיין בחירות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יושבת ראש 'הבית היהודי' השרה איילת שקד כינסה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת בה התייחסה לדיווחים על כך שהיא בוחנת לפרוש מהמרוץ, ומצהירה כי אין בכוונתה לפרוש וכי היא תישאר במרוץ עד הסוף.

"החל מרגע פרסום הידיעות שאני שוקלת לפרוש, אני מקבלת דחיפה אדירה מהציבור. דחיפה אדירה המלווה בדאגה גדולה", אמרה שקד וטוענת כי "ביממה האחרונה, הפרסומים הביאו לתזוזה בקרב הציבור האידיאולוגי. אני כאן כדי לעצור את חרושת השמועות – אני רצה עד הסוף".

שקד חזרה פעמיים על ההתחייבות שלא לפרוש מהמרוץ "הבית היהודי לא פורשים מהמירוץ", אמרה וציינה כי "כל הסקרים מראים דבר אחד לימין אין 61 מנדטים. יש 59 יש 60 ואין 61. לעומת זאת אם אנחנו עוברים את אחוז החסימה תהיה פה ממשלת ימין של 62".

בדבריה פנתה שקד למצביעים שחוששים להצביע לה "אני פונה אליכם, כל מי שרוצה להצביע ומפחד מאחוז החסימה, אם תשימו את החשש בצד אנחנו נגיע על פי כל הסקרים ל-6 מנדטים. אנחנו יכולים לעשות את זה. אל תחששו".

שקד גם פנתה לחברי גוש הימין בקריאה, "תפסיקו לירות בנגמ"ש. למרות שאני אישה, אני היחידה מראשי מפלגות הגוש למעט נתניהו שהייתה בתוך נגמ"ש".

איילת שקד הבית היהודי בחירות לכנסת ה-25 אחוז החסימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד