י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תאונה קטלנית

אסון בירושלים: ילד חרדי נפגע ממשאית - ונהרג

ילד כבן 10 נפגע ממשאית ברחוב שרי ישראל בירושלים וכוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו | חובשים שהגיעו לזירה: "כשהגענו למקום מצאנו הולך רגל, ילד כבן 10 כשהוא לכוד, במצב אנוש מחוסר הכרה, לאחר שנדרס ממשאית בטון"

אסון בירושלים: ילד חרדי נפגע ממשאית - ונהרג
זירת התאונה הקשה בירושלים צילום: דוברות איחוד הצלה

ילד חרדי כבן 10 נהרג בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בצהריים (רביעי) ברחוב שרי ישראל בירושלים. כוחות ההצלה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הילד, שנפגע ממשאית בעת שחצה את הכביש.

הילד, שחצה את הכביש יחד עם אחותו, נלכד תחת המשאית, וחולץ כשהוא ללא רוח חיים. ממד"א נמסר כי הדיווח על התאונה התקבל בשעה 13:13. "חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על ילד כבן 10 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקבעו את מותו".


צילום: איחוד הצלה

יקיר שחר, חובש איחוד הצלה מסר: "למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הוענק בזירה סיוע ע"י יחידת חוסן של איחוד הצלה לשתי נפגעות חרדה שנתקלו בזירה הקשה".

פיני וויס ושמואל אדלר מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים: "כשהגענו למקום מצאנו הולך רגל ילד כבן 10 כשהוא לכוד, במצב אנוש מחוסר הכרה, לאחר שנדרס ממשאית בטון. בסיוע פרמדיקים וחובשים נוספים של מד"א וצוות הצלה ביצענו בו בדיקות רפואיות, ולמרבה הצער בעקבות אופי הפציעות הקשות נאלצו הפרמדיקים של מד"א לקבוע את מותו במקום".

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת נסיבות התאונה. "כוחות משטרה ובוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל נמצאים בזירה והחלו בחקירת נסיבות התאונה", נמסר.

 

תאונה קטלנית ירושלים שרי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד