כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ביום הבחירות זה קורה

כך נערכות רשתות השיווק לגל ההתייקרות

רשתות השיווק נערכות לגל ההתייקרויות עם מוצרים תחליפיים חדשים ומתבססות על ייבוא מטורקיה. חלק עוד בדרך אך כבר עכשיו ניתן למצוא אותם ברשתות. נייר טואלט, מגבונים וחיתולים

כך נערכות רשתות השיווק לגל ההתייקרות
סופרמרקט. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רשתות השיווק שדוחות את העלאות המחירים נערכות לגל ההתייקרויות עם מוצרים תחליפיים חדשים למה שמציעות החברות הגדולות שדורשות את ההתייקרות. כך פורסם בתכנית 'משחקי הכיס' ב'כאן 11'. חלק מהמוצרים עדיין בהזמנה ממדינות כמו טורקיה, אבל כבר עכשיו אפשר למצוא מוצרים ברשתות השונות.

רשת הסופרים 'נוח' הצטיידו בנייר טואלט של מפעל 'שניב' באופקים וגם ב'אושר עד', שהפסיקה את האספקה של 'יוניליוור' ודחתה את כלל העלאות המחירים של החברות, החליפו את האספקה של החברות הגדולות במוצרים של מפעל 'שניב סאסטקס'.

טיטולים של פמפרס | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

עוד דווח ב'כאן 11' כי גם ברשת 'גוד פארם' הודיעו כי הם הולכים להעלות את הייצור של המותג הפרטי שלה מ-11% ל-22%. הם הזמינו מכולות מטורקיה של משטחי החתלה חד פעמים, והפסיקו את ההתקשרות עם 'האגיס'. בנוסף ייצרו מהדורה מוגבלת של 4 יחידות מגבונים בעשרה שקלים. בנוסף, הביאו מכולה של חיתולים מטורקיה – עם המותג 'קונפי'. גם 'שופרסל' נכנסה לתחום מוצרי התינוקות - ותלתה שלט עם מוצרי 'בייבי פרימיום'.

רשת 'יוחננוף' לקחה את המהלך צעד קדימה ונערכה עם מוצרים תחליפיים. פסטה 'פייבוריטה' שתעלה פחות מזו של 'אוסם'. נייר טואלט שהרשת מביאה מטורקיה מהמותג 'בלינו' ועוד מוצרים חדשים כמו מגבונים של המותג הפרטי ותבניות אלומיניום. רמי שתיוי מנהל הסחר של 'יוחננוף' אמר ל'כאן חדשות': "אנחנו פועלים במרץ כבר תקופה ארוכה להגדיל את המגוון, לדוגמה נייר טואלט שהגיע מטורקיה שעולה לצרכן 17% ביחס למותג המקביל".

רשתות שיווק רשתות קמעונאות רשתות המזון התייקרות יוקר המחיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד