י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החל מהיום

כבר לא צריך רב קו: הדרך החדשה לשלם באוטובוס

ניתן לשלם באוטובוסים של חברת 'דן' במטרופולין תל אביב באמצעות כרטיס אשראי, טלפון חכם ושעון חכם | יודגש, כי התשלום הישיר באשראי הוא על נסיעה עירונית בודדת בלבד, במחיר מלא (5.5 ש"ח)

כבר לא צריך רב קו: הדרך החדשה לשלם באוטובוס
רב קו צילום: : יוסי זליגר, פלאש 90

מהבוקר (חמישי) באוטובוסים של חברת ״דן״ במטרופולין תל אביב: תשלום ישיר באוטובוס באמצעות כרטיס אשראי, טלפון חכם ושעון חכם.

חברת "דן" השלימה בהצלחה את הניסוי המאפשר לשלם על נסיעה בודדת באמצעות כרטיס אשראי, טלפון חכם ושעון חכם. המהלך נועד לקרב את התחבורה הציבורית לקהלים חדשים, בעיקר תיירים ונוסעים מזדמנים בתחבורה הציבורית, שאינם מחזיקים "רב-קו" או יישומון תשלום ייעודי בתחבורה הציבורית. 

התשלום מתבצע באמצעות קירוב כרטיס אשראי תומך contcactless (הנושא סמל הדומה ל-Wi-Fi), ביישומני התשלום (Apple Pay, Google Pay ויישומני חברות כרטיסי האשראי).

חברת MAX, נבחרה על ידי "דן" כספק הסליקה ופיתחה סליקה מהירה למסופי האוטובוסים. השירות החדש יוטמע בהדרגה בתחבורה הציבורית בכל רחבי הארץ. 

יודגש, כי התשלום הישיר באשראי הוא על נסיעה עירונית בודדת בלבד, במחיר מלא (5.5 ש"ח). התשלום הישיר באשראי אינו מזכה במעבר חופשי למשך 90 דקות, ואינו מקנה הנחות פרופיל (נוער, אזרח/ית ותיק/ה, זכאי/ת הביטוח הלאומי וכו'). 

 

רב קו רפורמה בתחבורה הציבורית תשלום תחבורה ציבורית דרך שווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד