כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"אסור שבבחירות האלה יהיו מפסידים"

צפו: נפתלי בנט רומז למי יצביע בבחירות

למי יצביע נפתלי בנט בבחירות ביום שלישי? בהצהרה שמסר לפני כניסתו לישיבת הממשלה ניתנה התשובה בפני העיתונאים. בנט אמר: "יום אחרי הבחירות, הדבר הנכון יהיה להקים ממשלת אחדות רחבה שמתבססת על המפלגות הגדולות ביותר מימין ומשמאל"

צפו: נפתלי בנט רומז למי יצביע בבחירות
בנט מגיע לישיבת ממשלה צילום: Ari Dudkevitch/POOL

בדרכו לישיבת הממשלה לאישור ההסכם הימי עם לבנון עצר ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט ליד עמדת העיתונאים ומסר הצהרה קצרה בה אמר: "אנחנו נכנסים לישורת האחרונה של הבחירות לכנסת ה-25 מטבע הדברים בימים האחרונים יש בדרך כלל איזו התלהטות ואני קורא לכל ראשי המפלגות לשמור על קור רוח ושיח מכבד".

לדבריו, "יום אחרי הבחירות, הדבר הנכון יהיה להקים ממשלת אחדות רחבה שמתבססת על המפלגות הגדולות ביותר מימין ומשמאל ואז להכניס את כל המפלגות שמכירות במדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית". בנט הוסיף, "אסור שבבחירות האלה יהיו מפסידים. כל עם ישראל יכול לנצל. בעת הזאת אנחנו זקוקים לאחדות".

מדבריו עולה כי בנט יצביע בבחירות ל'המחנה הממלכתי' של בני גנץ, שמדבר גם הוא על הקמת ממשלת אחדות רחבה שמתבססת על המפלגות הגדולות ולא הקצוות. נימן לומר שהבוקר נפתרה התעלומה וניתנה התשובה למי יצביע בנט בבחירות? לא למפלגת ימין, לא לליכוד ולא לחברתו איילת שקד כי אם לגנץ.

יום למחרת הבחירות ייפרד בנט באופן רשמי מהפוליטיקה כאשר יחדל מלכהן כחבר בכנסת ולכן לא יוכל לשאת עוד בתואר ראש הממשלה החליפי.

בחירות לכנסת ה-25 נפתלי בנט בני גנץ ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד