כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מה הוצע ומה יודיע

השיחות פוצצו: קארה יכנס מסיבת עיתונאים

אביר קארה יכנס הערב מסיבת עיתונאים שבה יישא הצהרה. יודעי דבר מדווחים כי בימים האחרונים התנהל מו"מ בין איילת שקד לקארה לפרישתו מהמרוץ והעברת תמיכתו אליה, אלא שנראה כי המגעים עלו יפה והוא מתכנן להמשיך לרוץ ולבזבז קולות

השיחות פוצצו: קארה יכנס מסיבת עיתונאים
אביר קארה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בימים האחרונים התנהלו מגעים בין יו"ר הבית היהודי השרה איילת שקד ליו"ר מפלגת חופש כלכלי סגן השר אביר קארה, לאיחוד פוליטי שיבטיח את מקומה של 'הבית היהודי' בכנסת.

שקד הציעה לקארה לפרוש ולקרוא לתומכיו לתמוך במפלגה הבית היהודי, בתמורה יקבל מינוי של שר כלכלי באם תכנס לכנסת ותהיה חלק מהממשלה.

בימים האחרונים שקל סגן השר קארה את ההצעה, עד שבשעות הבוקר (חמישי) השיחות עלו על שרטון והמגעים פוצצו. קארה יודיע כי הוא דוחה את התעת שקד ויתמודד לבד.

בשעה 17:30 יכנס סגן השר מסיבת עיתונאים, שבה אם לא יהיו הפתעות הוא לא יודיע על פרישה, כאשר ייתכן והמגעים יחזרו בשבוע הבא כאשר לקארה אין סיכוי לעבור את אחוז החסימה.

בתוך כך, מקום 4 ב'בית היהודי' שיתפה את מקורביה כי היא שוקלת לפרוש מהמרוץ, ניצנה דרשן-לייטנר, אמרה כי היא בוחנת את צעדיה. לפני כמה שבועות היא הודיעה שאם תראה שבועיים לפני הבחירות שהמפלגה לא עוברת את אחוז החסימה בסקרים היא תפרוש.

איילת שקד אביר קארה הצהרה לתקשורת מסיבת עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד