כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הקרב על הקולות עולה שלב

גנץ: "לפיד מבין בביטחון? הוא מבין במה שאני אומר לו"

יו"ר המחנה הממלכתי התייחס לשיתוף הפעולה עם ראש הממשלה לפיד ולמיטב הבנתו בנושאי הביטחון וגימד אותו

גנץ: "לפיד מבין בביטחון? הוא מבין במה שאני אומר לו"
לפיד וגנץ בהצהרה צילום: לע"מ

עוקץ את לפיד, שולח מסר לנסראללה ותוקף את סמוטריץ' ובן גביר בחריפות: שר הביטחון בני גנץ התראיין היום (חמישי) לוועידת הבחירות של 'ישראל היום', ו"הסיר את הכפפות". את הימים האחרונים בקמפיין, מנהל יו"ר המחנה הממלכתי תוך כדי מתיחות ביטחונית מול הטרור הפלשתיני ואחרי שורות פעולות מוצלחות לסיכול ארגון "גוב האריות" שקם.

לשאלה על כך שאנחנו באירוע של "גוב האריות", ארגון שעלה בימים האחרונים לכותרות, פעילות של צה"ל. אפשר להגיד שהסיפור שלהם מאחורינו? ענה שר הביטחון: "אני חושב שמדובר בכנופייה של טרוריסטים שלקחה לעצמה שם ובוא לא ננפח אותה לממדים של ארגון, מדובר בכמה עשרות טרוריסטים שאנחנו צריכים בסופו של דבר לפגוע בהם. עצרנו את חלקם, פגענו בחלקם, אנחנו נמשיך את המרדף אחריהם. אין משהו שאתה יכול להגיד הוא אחרינו".מישה ימים לפני הבחירות".

לשאלה האם לפיד מבין בביטחון? ענה יו"ר המחנה הממלכתי גנץ: "הוא מבין במה שאני אומר לו. אנחנו עושים את העבודה בצורה מאוד טובה. ככה היה גם במקרים אחרים".

לשאלה מה ההבנה הביטחונית של לפיד כמו שלמעשה לך יש? השיב השר גנץ: "א', יש לו ו-ב' הוא עושה את עבודתו כראוי, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה ראוי. אני רוצה להדגיש בפניך שהאתגרים הביטחוניים שלנו הם בתוקף, הם לא צריכים להיות נושאים פוליטיים. אסור- לערבב את הפוליטיקה בתוך האירוע הזה, אלא לפעול לשמו של הביטחון ברמת הביטחון וגם לביטחון הפנים שהוא חשוב".

 

בני גנץ יאיר לפיד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד