כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ומי ייטלו בה חלק

מה חושב הציבור: מי ירכיב את הממשלה הבאה

מי ירכיב את הממשלה הבאה? איזו ממשלה תקום אחרי הבחירות? האם בן גביר ראוי לכהן כשר ולמי יצביעו מצביעי 'ימינה' שאיננה עוד? | כל הנתונים

מה חושב הציבור: מי ירכיב את הממשלה הבאה
נתניהו/לפיד/גנץ צילום: תומר נויברג/יונתן זינדל, פלאש 90

סקר שערכה חברת הסקרים 'דיירקט פולס' עבור 'ערוץ 14' בחן מה דעת הציבור: "מי לדעתכם ירכיב את הממשלה הבאה?", כאשר על פי התוצאות 56% השיבו כי יו"ר הליכוד בנימין נתניהו הוא יהיה זה שירכיב את הממשלה הבאה, ראש הממשלה יאיר לפיד קיבל לעומת זאת 23% סיכוי שירכיב את המשלה הבאה. ואילו בני גנץ קיבל 11% בלבד. 10% נוספים השיבו כי אין להם עמדה בנושא.

עוד נשאלו המשיבים באותו סקר "איזו ממשלה תקום לדעתכם לאחר הבחירות?" לא פחות מ-54% השיבו כי הממשלה שתקום לדעתם לאחר הבחירות תהיה ממשלת ימין חרדים בראשות נתניהו, 17% טענו דווקא כי אנו ניצבים בפתחן של בחירות שישיות.

>> כל הסקרים בבחירות תשפ"ג

15% מאמינים כי יכולה לקום ממשלת שמאל-ערבים בראשות יאיר לפיד ואילו 14% בלבד טוענים שדווקא בני גנץ יהיה זה שיצליח להקים ממשלה לאחר הבחירות עם מפלגות משני הגושים.

בן גביר בכנס בחירות השבוע | צילום: פלאש 90.

בסקר מכון קנטר עבור 'כאן 11' נשאלו המשיבים האם לדעתם חבר הכנסת איתמר בן גביר ראוי להיות שר בממשלה הבאה? 35% אחוזים ענו כי הוא ראוי, 46% ענו כי הוא לא ראוי.

שאלה נוספת שמעניינת לא מעט אנשים, למי יצביעו מצביעי 'ימינה' בבחירות הקרובות אחרי היעלמות המפלגה מהנוף הפוליטי. ובכן לפי סקר שערך סוקר 'חדשות 13' קמיל פוקס הם צפויים לתת את קולם לארבע מפלגות: 22% מהם לציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר, 18% לליכוד, 15% לבית היהודי של איילת שקד, 11% למחנה הממלכתי של בני גנץ ואילו 18% מקרב מצביעי 'ימינה' עדיין מתלבטים למי להצביע.

סקר דעת קהל בחירות לכנסת ה-25 איתמר בן גביר מפלגת ימינה הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד