כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בתוך השיחים

צפו: רימונים מחסניות ותחמושת הוסלקו בחצר בית

שוטרים ולוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים של מחוז מרכז, ביצעו חיפוש ממוקד במהלכו חשפו תיק המוסלק בשיחים המכיל פריטי אמל״ח רבים, בהם רימונים, מחסניות ותחמושת בחצר בית בשכונת נוה שלום בעיר לוד

צפו: רימונים מחסניות ותחמושת הוסלקו בחצר בית
התיק בשיחים צילום: דוברות המשטרה

המשטרה חשפה אמש (חמישי) בלוד, בחיפוש ממוקד עפ"י האסטרטגיה ההתקפית נגד מחוללי פשיעה, רימונים, מחסניות ותחמושת שהוסלקו בחצר בית בשכונת נוה שלום

שוטרי נקודת נוה שלום בלוד ביצעו אמש פעילות יזומה בשכונה, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים.

בתוך כך, השוטרים יחד עם לוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים של מחוז מרכז, בצעו חיפוש ממוקד במהלכו חשפו תיק המוסלק בשיחים המכיל פריטי אמל״ח רבים, בהם רימונים, מחסניות ותחמושת.

חבלני המשטרה בחנו את פריטי האמל"ח, על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה נוספת לציבור ובסיום הועברו כלל המוצגים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

מהמשטרה נמסר: "תפיסת אמצעי הלחימה היום, מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה".

משטרת ישראל לוד אמל''ח רימונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד