כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"הניסו את הפורעים"

כרזות עידוד לתושבים נתלו בשומרון: "אל תירא ישראל"

פעילי מטה "אפס אירועי טרור" שעומדים מאחורי המחאות ביו"ש, תלו הלילה כרזות עידוד לתושבים בצמתי השומרון. "אנשים רבים מפחדים היום לנסוע בכבישים, אבל צריך לזכור שאנחנו עם חזק שיכול להתגבר על זה בקלות - לו רק נרצה"

כרזות עידוד לתושבים נתלו בשומרון: "אל תירא ישראל"
כרזות בשומרון צילום: ללא

בעקבות המצב המתוח העלייה הדרסטית בפיגועי הטרור בכבישים, תלו הלילה פעילי מטה "אפס אירועי טרור" שעומד מאחורי המחאות ביו"ש, כרזות עידוד לתושבים בצמתי השומרון.

תליית הכרזות עליהם נכתב "אל תירא ישראל כי גור אריה אתה", מגיעה לאחר חודשיים של טרור יומיומי בכבישים, מה שגרם לתושבים רבים ביישובי השומרון להימנע מיציאה מהישוב שלא לצורך, והימנעות מנסיעה בכבישים רבים באזור שהפכו מוקד טרור.

מנחם בן שחר, ממובילי המחאה בשומרון, אמר הבוקר: "המצב בכבישים באמת הפך בלתי נסבל ומסוכן ולכן יצאנו למחאה נרחבת עד שיופסק הטרור לחלוטין, אבל בינתיים אנשים צריכים לזכור שה' איתנו ועם ישראל הרבה יותר חזק ואיתן מהטרור הערבי ויוכל לנצח אותו בקלות לו רק ירצה ויעשה מעשה"

בן שחר הוסיף וקרא לתושבים: "במקום להתכנס בישוב ובבית ולחשוש לנסוע בעוד ועוד מקומות, אנחנו קוראים לעם ישראל להרים את הראש ולזקוף קומה, ולצאת למחות ולהפגין נוכחות יהודית איתנה בכל מקום בו התרחש פיגוע אבנים".

"חטפתם אבן בכביש? תעצרו את הרכב והניסו את הפורעים, תושבים רבים כבר ניסו והוכיחו את יעילות התגובה האזרחית. עלינו לקחת את הביטחון שלנו בידים, וברגע שנתגייס באמת כולנו למערכה הזאת נגלה חיש מהר כמה האויב מולנו היה קטן וחלש והקב"ה ועם ישראל חזקים ממנו לאין ערוך", הוסיף בן שחר.

כרזות שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד