כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"גם היטלר"

ההשוואה המטורפת של חבר הכנסת מ'יש עתיד'

חבר הכנסת רם בן ברק, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, הזהיר מפני ניצחון גוש הימין כשהזכיר כשגם מנהיג המפלגה הנאצית, שאחראי לרצח שישה מיליון יהודים, עלה בצורה דמוקרטית לשלטון: "הדבר הראשון שעשה היה לבטל את ביהמ"ש העליון"

ההשוואה המטורפת של חבר הכנסת מ'יש עתיד'
רם בן ברק/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/מיכאל גלעדי, פלאש 90

חבר הכנסת רם בן ברק 'יש עתיד', יו"ר ועדת החוץ והביטחון, התייחס היום (שבת) בהתבטאות חריפה לאפשרות שתוקם ממשלת ימין, כשהזכיר את היטלר.

בכנס בחירות שהתקיים בשבת בבאר שבע אמר בן ברק, "להבדיל אלף הבדלות, אני לא משווה את זה לשום דבר, שלא יצטטו אותי, היטלר עלה לשלטון בצרוה דמוקרטית. הדבר הראשון שעשה היה לבטל את ביהמ"ש העליון. אחר-כך הוא חוקק את כל החוקים שלו".

נתניהו השבוע בכנס בחירות | צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90.

"אנחנו צריכים לשמור על הדמוקרטיה. חיבור של מפלגה אנטי דמוקרטית של סמוטריץ' ובן גביר ואדם שיהיה מוכן לעשות הכול כדי להישאר בשלטון הוא מסוכן. צריך למנוע אותו".

כמה שעות לאחר הפרסום שעורר סערה, הגיב בן ברק בחשבון הטוויטר שלו וניסה למזער את הנזק: "שיהיה ברור - אני לא משווה ולעולם לא אשווה אף אחד במדינת ישראל ובעולם להיטלר. הניסיון להציג זאת כהשוואה הוא לא נכון וצר לי אם מישהו מנסה להציג זאת כך".

נתניהו הגיב לדבריו של בן ברק בסרטון שמופץ בשעה האחרונה ברשתות החברתיות בו הוא אומר: "חבר הכנסת מעשירייה הפותחת של יאיר לפיד משווה אותי להיטלר ואת תומכי הליכוד לתומכי המפלגה הנאצית. איזו בושה איזו הסתה - התשובה שלנו תהיה בקלפי".

רם בן ברק בחירות לכנסת ה-25 בנימין נתניהו אדולף היטלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד