כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שאננות חרדית?

נתניהו הגיע לבני ברק; זעם ב'יהדות התורה'

לראשונה נתניהו מצפצף על שותפיו החרדים ומגיע הערב לבני ברק, שם קיים כנס בחירות שהתארגן תוך שעות ספורות מאז צאת השבת. בי'הדות התורה' זועמים | צפו בתיעוד מהשטח

נתניהו הגיע לבני ברק; זעם ב'יהדות התורה'
בנימין נתניהו צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו הגיע הערב (מוצאי שבת) לעיר התורה והחסידות בני ברק וקיים בה כנס בחירות כדי להעיר את השטח החרדי שלטענת הליכוד שאנן לקראת הבחירות חרף הגזירות הקשות שנחתו בזה אחר זה לאורך כהונת הממשלה הנוכחית.

הכנס של נתניהו במשאית ה'ביבי - בא' התקיימה ברחבת עיריית בני ברק שהגיעה כהמשך למפגש עם עיתונאים חרדים בצ'ונטיה בליל שישי החולף, בו הוא מתריע ממנדט שלם שיישאר בבית ויחטיא את המטרה.

בבני ברק אמר נתניהו, "לפי הנתונים שלנו יש מנדט חרדי שיושב בבית ולא יוצא להצביע. השמאל בונה על כך שהציבור החרדי לא יבוא בהמוניו להצביע. אנחנו עלולים להפסיד את הבחירות ללפיד".

נוסף לכך, הקלטה של נתניהו מועברת לניידים כשרים בה הוא אומר: "זו קריאת חירום למצביעי יהדות התורה, לפי הסקרים אחוז ההצבעה שלכם נמוך מאוד. עולם התורה בסכנה אם לא תצאו להצביע נקבל שוב ממשלה מסוכנת של לפיד וליברמן".

במפלגת 'יהדות התורה' לא אהבו את הגעתו של נתניהו לעיר החרדית וההתערבות שלו בנעשה בריכוזים החרדים, כשהחשש הוא שהקמפיין של נתניהו חרדים יביא גם האשמות כלפי החרדים במקרה של הפסד.

בכיר ב'יהדות התורה' התגונן בפני קמפיין השאננות של נתניהו ואמר ל'בחדרי חרדים' כי "השאננות האמיתית היא בערי הפריפריה, מוטב שהליכוד יתמקדו להעיר את המצביעים שלהם ולהוציא אותם לקלפיות. שם נמצא המפתח לניצחון".

בנימין נתניהו הליכוד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד