כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אלו ההנחיות

בעקבות הפיגוע: לפיד וגנץ קיימו הערכת מצב

ראש הממשלה ושר הביטחון קיימו הלילה הערכת מצב בעקבות הפיגוע הרצחני בקרית ארבע והנחו לתגבר את כוחות הביטחון באזור הפיגוע ולהמשיך בכוננות בכל הזירות הנפיצות

לפיד וגנץ. אילוסטרציה
לפיד וגנץ. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

ראש הממשלה יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ קיימו הלילה הערכת המצב בעקבות פיגוע הירי הרצחני בקרית ארבע, לצד פיגועי ירי וידויי אבנים שמתרחשים מידי יום ביומו בחודשים האחרונים. בדיון התקבלה החלטה לתגבר את כוחות הביטחון באזור הפיגוע כבר מהלילה, ולהמשיך בכוננות בכלל הזירות.

לפיד כתב הלילה ברשתות החברתיות: "קיימתי לפני זמן קצר הערכת מצב ביטחונית בעקבות הפיגוע בקרית ארבע והנחיתי על תגבור כוחות הביטחון באיזור והמשך הכוננות בכלל הזירות. אני משתתף בצערה של משפחת הנרצח בפיגוע הערב. אין מילים שיכולות לנחם אתכם בשעה קשה זו. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים. נפעל בכל הכלים שעומדים לרשותנו ולא ניתן לטרור להרים ראשו".

הגעת פצועים לביה"ח 'הדסה'. צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

שר הביטחון בני גנץ התייחס לפיגוע ואמר: "מבקש להביע צער עמוק על הירצחו של אזרח ישראלי הערב בפיגוע במרחב חברון. אני שולח איחולי החלמה מהירה לפצועים. קיימתי לפני דקות אחדות הערכת מצב בהשתתפות הרמטכ"ל וראש השב"כ, והנחיתי לגבש שורה של צעדים מבצעיים. צה"ל וכוחות הביטחון ישימו את ידיהם על כל מי שהיה מעורב בפיגוע".

עוד בנושא:

פיגוע ירי הערב בקרית ארבע; אחד נרצח וארבעה נוספים נפצעו

הפיגוע בקרית ארבע > תיעוד דרמטי: כך חוסל המחבל בדריסה וביריות

הפיגוע בקרית ארבע: זו הסיבה שהמחבל יצא למשימה

חובש מד"א הגיע לטפל בפצועים ונפצע קשות: "ירו עליי"

השר לביטחון פנים עומר בר לב התייחס לפיגוע ואמר: "כואב את הירצחו של אחד מהפצועים בפיגוע הירי הערב, סמוך לקרית ארבע, ומשתתף באבלה הכבד של משפחתו. הטרור הפלסטיני לא ישבור ולא יכניע אותנו. נמשיך להיאבק בו במלוא הנחישות והעוצמה, יום ולילה, ובכל מקום בו נמצאים המחבלים ושולחיהם. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים בפיגוע".

נשיא המדינה יצחק הרצוג מסר: "מזועזע מהפיגוע בקריית ארבע בצאת השבת ומתאבל עם משפחתו ואוהביו של הנרצח. אני מתפלל להחלמתם המהירה של הפצועים ומחזק את תושבי קריית ארבע בשעה קשה זו.

מחזק את איש הביטחון של היישוב שניטרל את המחבל המתועב בתושייה גדולה, את צה״ל, המשטרה וכוחות הביטחון שפועלים כל העת למען בטחון ישראל". לשון ההודעה.

יאיר לפיד בני גנץ הערכת מצב פיגוע בקרית ארבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד