ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
סביבת עבודה עוינת

לזמר המפורסם יש היסטוריה מטרידה של הערצת היטלר

הזמר שהסית לרצח יהודים, תכנן לקרוא לאלבום שלו על שם הצורר היטלר. מקורבים לשעבר סיפרו כי יש לו היסטוריה מטרידה של הערצת היטלר. והביע את הערצתו לנאצים ולהיטלר על השימוש שלהם בתעמולה

לזמר המפורסם יש היסטוריה מטרידה של הערצת היטלר
הבית של היטלר צילום: צילום מסך מטוויטר

מספר אנשים שהיו פעם מקורבים לזמר קניה ווסט אמרו ל-CNN שהוא מוקסם מאדולף היטלר ופעם אף רצה לקרוא לאלבום שהוציא על שם המנהיג הנאצי. מנהל עסקים שעבד עבור ווסט, אמר ל-CNN שהזמר יצר סביבת עבודה עוינת, בין השאר באמצעות "האובססיה" שלו להיטלר. "הוא היה משבח את היטלר ואומר כמה מדהים שהוא הצליח לצבור כל כך הרבה כוח ודיבר "על כל הדברים הגדולים שהוא והמפלגה הנאצית השיגו עבור העם הגרמני".

המנהל אמר ל-CNN כי ווסט דיבר בגלוי על קריאת הספר של היטלר "מיין קאמפף", הספר האוטוביוגרפי של היטלר מ-1925 והביע את הערצתו לנאצים ולהיטלר על השימוש שלהם בתעמולה.

המנהל לשעבר אמר שאנשים במעגל הפנימי של ווסט היו מודעים לחלוטין להתעניינותו בהיטלר. ארבעה מקורות אמרו ל-CNN כי ווסט הציע במקור את השם "היטלר" לאלבומו מ-2018 שיצא בסופו של דבר בשם "Ye". הם לא רצו להיחשף בשמם.

חברת יוניברסל מיוזיק גרופ, הבעלים של Def Jam, שנהגה להפיץ את המוזיקה של ווסט, אמרה בהצהרה ל-CNN ביום כי מערכת היחסים של החברה עם המותג שלו GOOD Music הסתיימה בשנה שעברה. "אין מקום לאנטישמיות בחברה שלנו. אנו מחויבים עמוקות למאבק באנטישמיות ובכל צורה אחרת של דעות קדומות".

קניה ווסט היטלר אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד