כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
איים על "הציונים"

נציג היהודים בפרלמנט האיראני: "הישראלים מרושעים"

דר' הומיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני תוקף בחריפות את ישראל וארה"ב. הוא טען כי הם עומדים מאחורי ההפגנות באיראן נגד המשטר. "קבוצת אנשים וכוחות הביטחון איבדו את חייהם, מה שפגע ברגשות האומה, בשם היהודים, אני מביע את תנחומיי הלבביים לניצולים"

נציג היהודים בפרלמנט האיראני: "הישראלים מרושעים"
נציג היהודים דר' הומיון שמח בנאום צילום: באדיבות המצלם

ד"ר הומיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני ומתנגד בולט לישראל נאם בפרלמנט האיראני לזכרו של מייסד המהפכה האסלאמית, ולזכרם של הרוגי הפיגוע בשבוע שעבר בשיראז, פיגוע אותו ביצעו מתנגדי המשטר, אמר: "הקהילות היהודיות של איראן, מהרגעים הראשונים של פרסום החדשות, גינו את הפשע הנורא הזה, במיוחד היהודים משיראז, שיש להם כבוד מיוחד למקום הזה, התאבלו באהדה עם אחיהם ואחיותיהם המוסלמים".

הוא הוסיף: "בימים קריטיים אלה שבהם ארצנו האהובה נתונה לתסיסה והאויבים ניצלו את התכנסויות המחאה של חלק מבני הנוער במדינה ובחלק מהמקרים גרמו להפרעות ונזקים חומריים למרבה הצער לחפים מפשע. קבוצת אנשים וכוחות הביטחון איבדו את חייהם, מה שפגע ברגשות האומה, בשם היהודים, אני מביע את תנחומיי הלבביים לניצולים".

הוא המשיך: "כחבר פרלמנט אני מייעץ למפגינים צעירים לא להיות מושפעים מהתקשורת העוינת ומתעמולה זדונית של אויבי הגבול והאזור הזה, מכיוון שהם הופכים את הביטחון והחיים היקרים שלכם למטרה, תהיו בטוחים שארגוני ריגול רבים מנסים להגן על האינטרסים שלהם כדי להשיג את מטרותיהם המרושעות על ידי הסתה של מתחים ושיבוש הביטחון ושלמותה הטריטוריאלית של המדינה".

נציג היהודים קבע: "מתקפת הטרור של דאעש על המקדש בשיראז, הייתה דוגמה לפשעים של אויבי איראן, שניצלו תסיסה וניסו ליצור פחד ודכדוך בקרב העם, שכמובן, עם ערנות העם ומגיני הביטחון לא השיג להם דבר מלבד זה שהביא לאחדות האומה האהובה".

עוד אמר, "אני מבקש מתושבי איראן להישאר רגועים ודרוכים כדי לא להיות מטרה לתוכניות המרושעות של האויבים ולטפל בבעיות שלהם עם דיאלוג ובערוצים משפטיים, ולהימנע מאלימות ולהיות בטוחים שנציגי האומה ושרי הממשלה המכהנים יעשו הכל כדי לפתור את הבעיות".

הוא תקף את ארה"ב ואת ישראל. "הממשלה האמריקאית ביצעה את הבגידה האנטי-אנושית הגדולה ביותר נגד האיראנים על ידי הטלת סנקציות כלכליות אכזריות נגד עמנו, והדרך היחידה לסכל את זה, היא אחדות ואמפתיה, תוך הבעת נאמנות למערכת הקדושה של הרפובליקה האסלאמית וחידוש הנאמנות למנהיג העליון, הקהילה היהודית האיראנית מצהירה בגאווה כי היא מתנגדת נחרצות ליצירת כל מתח ואי שקט ופגיעה באחדות האומה".

הוא גינה את ישראל ואת ההפגנה שנערכה אתמול בתל אביב נגד המשטר האיראני, "אנו מגנים בחריפות את התמיכה בפרעות ובפורעים. אני ממליץ למנהיגי המשטר הזה לחשוב על פתרון בעיותיהם הרבות במקום לעשות את ההתנהגות חסרת התועלת הזו. מטרתם של הציונים הללו היא לשבש את אחדות האומה האיראנית, ובוודאי יבוא היום שבו כל העם האיראני ומערכת הקודש של הרפובליקה האסלאמית יהיו נקיים מסוכנים, הם בהחלט ייענשו על מעשיהם הרעים".

איראן הפגנות באיראן הומיון שמח ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד