כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המחיר יעודכן פעמיים בחודש?

מתי כדאי לתדלק? אחרי מספר חודשים - מחירי הדלק שוב מזנקים

מחיר הדלק יעלה בלילה שאחרי אחרי הבחירות ב-9 אגורות לליטר ויגיע ל-6.46 שקלים לליטר בשירות עצמי. כך לפי הודעת משרד האנרגיה | באמצע החודש הבא צפוי לפוג צו המס עליו חתם אביגדור ליברמן, ובהיעדר הארכה מחירי הדלק יזנקו באופן נדיר פעמיים בחודש

מתי כדאי לתדלק? אחרי מספר חודשים - מחירי הדלק שוב מזנקים
משאבת דלק צילום: pixabay

משרד האנרגיה הודיע היום (ראשון) כי מחירי הדלק יעודכנו בלילה שבין יום שלישי ליום רביעי, נוכח עליית מחירי הנפט בעולם ביחס לסוף החודש הקודם. מחיר הדלק יעלה ב-9 אגורות לליטר ויגיע ל-6.46 שקלים לליטר בשירות עצמי.

העלייה במחירי הדלק נדחתה ביום אחד וזאת בעקבות יום הבחירות, שאינו נחשב ליום עבודה במשרד האנרגיה. התוספת לשירות מלא תהיה 21 אגורות לליטר.

כיום ההנחה על המס היא בגובה 77 אגורות במקום שקל לפני חודשיים. מאחר ועליית המחיר היא פחותה מדרגת הפטור הבאה שהנהיג שר האוצר ליברמן, ההנחה נשארה על 77 אג' וכך נוצר עלייה במחירי הדלק.

עלייה נוספת תגיע ב-15.11 כאשר בתאריך זה הצו השני להפחתה נוספת במחיר הדלק יפוג. לפי הצו על מס הדלק שעליו חתם שר האוצר, אביגדור ליברמן, החל מ-16.11 ועד 30.11 תהייה הפחתה של חצי שקל בלבד במס מה שעלול להקפיץ את מחיר הדלק באמצע החודש הבא אם הצו לא יוארך.

מחירי הדלק עליית מחירים מס הבלו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד