כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אחרי כחודש

צעיר נעצר בחשד שהצית את חנות הסלולר בירושלים

הצעיר, תושב בית שמש כבן 20, חשוד כי עומד מאחורי הצתת החנות בשכונת גאולה בירושלים על רקע מאבק הקיצוניים בחנויות הסלולר | ההצתה גרמה לנזק רב לחנות ולעסקים סמוכים | היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו

צעיר נעצר בחשד שהצית את חנות הסלולר בירושלים
הצתת החנות צילום: כב"ה מחוז ירושלים

המשטרה עצרה הלילה צעיר חרדי, תושב בית שמש, בחשד שהצית לפני כחודש חנות סלולר מוכרת בשכונת גאולה ירושלים, על רקע מאבק הקיצוניים נגד חנויות הסלולר שלא פועלות תחצ ועדת הרבנים לענייני תקשורת. החשוד, כך מסרה המשטרה, הועבר לחקירה ביל"פ (היחידה ללוחמה בפשיעה) של מרחב ציון ובהמשך היום הוא יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

כתוצאה מהאש שפרצה, נשרפה החנות באופן כליל ואף נזק נגרם לחנויות סמוכות. כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום הצליחו להשיג שליטה ולא היו נפגעים.

הוצתה? חנות הסלולר ב'גאולה' עלתה בלהבות | תיעוד

נגד החנות שנשרפה, יצויין, התקיימו בעבר שורה של הפגנות במסגרת מחאת הסלולר שהובילו חרדים קיצוניים, זאת על רקע סירובם של הבעלים לרכוש תעודת כשרות.

מהמשטרה נמסר היום כי היא "פעלה לאיסוף ממצאים וראיות בזירה ובעקבות חשד להצתה של בית העסק, הוטלה החקירה על צוות חקירה מיוחד במרחב ציון. הלילה עצרו בלשי היחידה ללחימה בפשיעה בסיוע שוטרי מחוז ירושלים מיחידות נוספות חשוד בביתו זאת בחשד למעורבותו בהצתת החנות".

הצתה חנות סלולר ועדת הרבנים לענייני תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד