כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תומכי טרור

ח"כ עופר כסיף: "רצח רונן חנניה הוא לא טרור"

ח"כ עופר כסיף אמר הבוקר כי רצח רונן חנניה בחברון הוא לא טרור. "יש מדי יום פוגרומים של מתנחלים נגד פלסטינים, האחריות היא עליהם". במחנה הממלכתי תקפו את כסיף: "עוד אמירה אומללה ומקוממת של ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת" 

ח"כ עופר כסיף: "רצח רונן חנניה הוא לא טרור"
עופר כסיף במליאה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ח"כ עופר כסיף מחד"ש אמר הבוקר ב-Ynet "רצח רונן חנניה בחברון הוא לא טרור. יש מדי יום פוגרומים של מתנחלים נגד פלסטינים, האחריות היא עליהם".

בריאיון לשרון כידון וישי שנרב ב-ynet radio, ח"כ עופר כסיף (חד"ש-תע"ל) התייחס לפיגוע בקריית ארבע שבו נרצח רונן חנניה, וטען כי לא מדובר בטרור. "הטרור הגדול ביותר הוא הכיבוש עצמו. זה דבר ראשון וממנו הכל נגזר, שפיכות הדמים של פלסטינים וישראלים כאחד והיא תיפסק כשהכיבוש ייפסק", אמר.

הוא הוסיף: "המתנחלים שגרים כקוץ בגרון הם לא בגדר אזרחים חפים מפשע. אני וחבריי בחד"ש אומרים כבר מספר שנים, אנחנו בעד מאבק בלתי אלים, אבל כפי שקורה בכל מקום שיש בו כיבוש ודיכוי, מי שמצפה שהכבוש והמדוכא ישב בחיבוק ידיים ולא יתנגד עושה שקר בנפשו".

זאת לא הפעם הראשונה שכסיף תומך טרור, כזכור לפני מספר ימים אמר כסיף בראיון לניסים משעל וגיא פלג על חברי 'גוב האריות' שירו בחיילים. "אני חולק באופן נחרץ על כך שאתם קוראים להם טרוריסטים. טרור וטרוריסטים זו פגיעה באזרחים חפים משפע, הארגון הזה פעל נגד חיילים - זה לא טרור".

איש התקשורת ינון מגל כתב בתגובה: "בשבוע שעבר עופר כסיף הודיע שפגיעה בחיילים אינה טרור, היום הוא הודיע שפגיעה במתנחלים אינה טרור. מה השלב הבא? שפגיעה בילדים אינה טרור? וזה חבר הקואליציה של השמאל".

במחנה הממלכתי תקפו את כסיף: "עוד אמירה אומללה ומקוממת של ח״כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת. לא מתקבל על הדעת שנבחר ציבור בישראל תומך במחבלים ומעודד אותם להמשיך ולשפוך את דמם של אזרחים ישראלים. עופר כסיף מוכיח פעם אחר פעם שלא ניתן לשלב את הרשימה המשותפת בממשלה ושלא ניתן להישען עליה. מול הקיצוניים - דווקא גנץ".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף: "שמעתי עכשיו בזעזוע את הדברים הנוראים של עופר כסיף שמבחינתו אפשר לרצוח את אשתי, את ילדיי ואותי ועוד חצי מיליון מתיישבים ביהודה ושומרון. הדבר הזה נורא. הוא השותף של יאיר לפיד ובני גנץ, איתו הם הולכים להקים בלוק חוסן רק בגלל שנאת נתניהו".

"אתם השתגעתם?! כדי למנוע את זה, כדי להעיף את עופר כסיף וחבריו לכל הרוחות, הימין צריך לצאת בהמוניו להצביע, להקים ממשלה ציונית יהודית טובה, להחזיר את הביטחון, את האחווה ואת הגאווה הלאומית למדינת ישראל", הוסיף.

טרור פלסטיני רונן חנניה עופר כסיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד