ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
ועדת הבחירות תעלים עין?

חשש בליכוד: בטעות הודפסו מיליוני פתקי הצבעה שגויים

בקמפיין מפלגת הליכוד גילו כי הפיצו בטעות ו כ-5.5 מיליון פתקי "מחל" עם כיתוב חסר, אלא שגם לאחר שהדפיסו שוב פעם - הם גילו טעות נוספת - הפעם בשמו של יו"ר המפלגה. חשש במפלגה: חלק מהפתקים השגויים בכל זאת יגיעו לידי תומכים לקלפיות, ובהמשך ככל הנראה ייפסלו

חשש בליכוד: בטעות הודפסו מיליוני פתקי הצבעה שגויים
פתקי הצבעה צילום: פלאש 90

טעויות של הרגע האחרון: במפלגת הליכוד הפיצו פעמיים מיליוני פתקים של המפלגה, עם כתוביות חסרות. במפלגה חוששים שהדבר יגרום לפסילת חלק מהפתקים.

לפי הדיווח באתר 'וואלה', בקמפיין המפלגה הבחינו בשבוע שעבר כי פתקי ההצבעה שהודפסו עם האותיות "מחל" כוללים כיתוב חסר: "הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו", ולא "הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו לראשות הממשלה".

משנתגלתה הטעות, מנהל הקמפיין, יוסי שלי, הורה לאסוף בבהילות כ-5.5 מיליון פתקים שכבר הודפסו והופצו לסניפים, ולהדפיס פתקים חדשים ונכונים. ואולם, אתמול גילו בליכוד כי גם המקצה השני של פתקי ההצבעה הודפס עם טעות בשמו של נתניהו ומתחת לאותיות מחל נכתב "הליכוד בהנהגת בנימין נתניה לראשות הממשלה".

במפלגה הורו לאסוף גם הפתקים האלה במהירות ולהדפיס מחדש פתקי הצבעה ללא טעויות. לפי בכירים במפלגה, החשש הוא שחלק מהפתקים השגויים בכל זאת יגיעו לידי תומכים ומצביעים לקלפיות ובהמשך ייפסלו. במפלגה בוחנים את האפשרות להגיש בקשה לוועדת הבחירות מראש לאשר את הפתקים השגויים במידה ויוכנסו.

מהליכוד לא נמסרה תגובה.

הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד