י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נקלע לסכסוך

ערבי ישראלי נהרג בקרב יריות בדרום אפריקה

ערבי ישראלי בן 23 מהמשולש נהרג בסוף השבוע בדרום אפריקה, לאחר שנקלע לקרב יריות בין חמושים. ממשרד החוץ נמסר כי הם מודעים לדיווח ומסייעים למשפחה בארגון החזרת הגופה לישראל שתעבור ניתוח לפני השחרור

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

עבד אל פתאח נאסר, ישראלי תושב המשולש בן 23, נהרג בסוף השבוע בדרום אפריקה, הוא נורה למוות ב-29 באוקטובר בקרב יריות, שגרירות ישראל בפרטוריה דרום אפריקה מטפלת ברצח של האזרח הישראלי.

משרד החוץ הודיע כי במהלך קרב יריות בקייפטאון, נרצח הישראלי בן ה-23. משפחתו של הנרצח שכרה את שירותיו של עורך דין מקומי על מנת לסייע להם בהתנהלות מול הרשויות וכעת ממתינים לנתיחת גופתו, לפני העברת ארונו חזרה לארץ. לא ידוע על נפגעים ישראלים אחרים באירוע. ממשרד החוץ נמסר כי הנציגות עוזרת בתיאום המהלכים מול הרשויות המקומיות במדינה והמחלקה לישראלים בחו"ל עומדת בקשר רציף עם בני המשפחה בארץ.

"הוא בחור טוב שהלך לבן דוד שלו שגר שם כדי לבדוק, כמו כל צעיר, אפשרויות לימודים או עבודה", סיפר קרוב משפחתו ל'וואלה'. "סיפרו למשפחה על מותו. בהתחלה אמרו לנו שזו תאונת דרכים. אחר כך הגיעו כל מיני שמועות, שהוא נרצח. אנחנו עדיין לא ממש יודעים מה בדיוק קרה שם".

דרום אפריקה קרב יריות נהרג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד