ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בשביל 400 ש"ח

אכזריות: תקפו ושדדו חולה פרקינסון בן 74

כתב אישום הוגש נגד שניים, לאחר שתקפו ושדדו באכזריות חולה פרקינסון כבן 74, גנבו ממנו 400 ש"ח והותירו אותו שכוב על המדרכה

אכזריות: תקפו ושדדו חולה פרקינסון בן 74
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לאחרונה לבית המחוזי בעיר כתב אישום כנגד זרובבל היילו (25) מרחובות ומחמד אלבז (40) מת"א, זאת לאחר שתקפו ושדדו באכזריות חולה פרקינסון כבן 74, גנבו ממנו 400 ש"ח והותירו אותו שכוב על המדרכה.

מכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין הנרייט טיבי, עולה כי באחד מהימים האחרונים בשעות הבוקר, היילו ואלבז שהו יחד באיזור התחנה המרכזית בת"א. משחלף על פניהם של הנשדד החלו חילופי דברים בינו לבין היילו, ובמהלכם הנאשמים דרשו ממנו את כספו באמרם: "תביא את הכסף שלך". על רקע חילופי הדברים, ובמטרה להכניע אותו, הכה היילו את הנשדד בחוזקה עד כדי כך שהפיל אותו על הרצפה.

בשלב זה הצטרף אלבז לתקיפה, והחל לחפש על גופו של המתלונן כספים תוך שהוא חובט בו, מושך את חפציו מעל גופו וקורע את מכנסיו. גם כאשר המתלונן נותר שרוע על המדרכה, המשיך אלבז לבעוט בו ולהכות אותו באגרופים. היילו שצפה במעשיו של אלבז שב ובעט במתלונן, וכדי להכניע אותו ולגנוב ממנו את הכספים אף סובב את גופו באמצעות רגלו.

כתוצאה ממעשיהם, נחבל הקשיש בעיניו, בראשו, בידו ובאחוריו, ונלקח ממנו סך 400 ש"ח במזומן.

לצד כתב האישום, שמייחס לנאשמים עבירות של שוד בחבורה ותקיפת זקן, הגישה עו"ד טיבי בקשה להארכת מעצרם של היילו ואלבז, במסגרתה טענה בין היתר כך: "השילוב בין אכזריות וחוסר גבולות מעשי הנאשמים באירוע ..., מלמד כי הנאשמים אינם נרתעים ממורא החוק באופן כזה שאינו מאפשר לתת בהם כל אמון, וכי לא ניתן לאיין את מסוכנותם ולשמור על בטחון הציבור בכל חלופה שהיא אלא רק בהשמתם מאחורי סורג ובריח".

שוד כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד