כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הפתקים השגויים יוכשרו?

חשש בליכוד: בוועדת הבחירות דחו את הבקשה

לאחר שבליכוד הגישו לועדת הבחירות המרכזית בקשה לאשר גם את הפתקים השגויים הראשונים שהודפסו בשבוע שעבר, בועדה החליטו לא לאשר אותם מראש. אם תהיה פסילה, זה יובא להחלטת נשיאות הועדה

חשש בליכוד: בוועדת הבחירות דחו את הבקשה
פתקי הצבעה - מחל צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

החשש יתממש? ועדת הבחירות המרכזית דחתה את בקשת מפלגת הליכוד לאשר את הפתקים השגויים שהתגלו מראש והבהירה כי תבדוק זאת רק לאחר מכן.

לפי הדיווח ב'וואלה', בליכוד הגישו במהלך היום בקשה לוועדת הבחירות המרכזית לאשר את הפתקים השגויים הראשונים שהודפסו בשבוע שעבר, ושהתגלו לאחרונה, עליהם כתוב "הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו" גם בלי "לראשות הממשלה" וכן 'בנימין נתניה" ללא האות ו' בסוף, כך שבמידה והן יופיעו במהלך הספירה יש להחשיב אותם כהצבעה כשרה.

אלא שבוועדת הבחירות המרכזית החליטו שלא לאשר מראש את בקשת הליכוד לאשר את הפתקים השגויים, אלא לדון בעניין רק אם אכן יתגלו פתקים כאלה במהלך הספירה. 

במידה ותהיה פסילה של פתקים עם הכיתוב החסר, הדבר יובא להחלטת נשיאות ועדת הבחירות המרכזית והטיעונים של עו"ד אילן בומבך, נציג 'הליכוד' בוועדה, יועלו בפניהם.

לפי בכירים במפלגה, החשש הוא שחלק מהפתקים השגויים בכל זאת יגיעו לידי תומכים ומצביעים לקלפיות ובהמשך ייפסלו. במפלגה בוחנים את האפשרות להגיש בקשה לוועדת הבחירות מראש לאשר את הפתקים השגויים במידה ויוכנסו.

הליכוד בחירות לכנסת ה-25 מחל הצבעה בבחירות ועדת הבחירות המרכזית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד