כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חבוטה וחבולה מכל הכיוונים

הקרב האחרון: המוקד החדש של יאיר לפיד להעברת קולות

לא די בכך שהיא חבוטה וחבולה בימין כשיא מושמצת ומותקפת מצד כל המפלגות בגוש שקוראים לה לפרוש, ברגע האחרון מגיע שחקן חדש שמנסה לקחת ממנה קולות כדי לוודא שלא תעבור את אחוז החסימה והוא - יאיר לפיד

הקרב האחרון: המוקד החדש של יאיר לפיד להעברת קולות
יאיר לפיד בישיבת ממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

הקרב על המפלגה הגדולה והגוש החוסם: אחד מהמאמצים האחרונים של ראש הממשלה יאיר לפיד הוא הבאת מצביעי 'הבית היהודי' לקלפי - בניסיון למשוך אל 'יש עתיד' את שני המנדטים של איילת שקד. כך מדווחת הערב פרשנית 'ערוץ 12' דנה וייס.

לפיד אומר שמסקרי עומק עולה כי חלק ממצביעי 'ימינה' מביעים שביעות רצון מתפקודו כראש ממשלה, ומכאן ההסבר לציוץ שלו מוקדם יותר היום שבו כתב: "אני אף פעם לא האמנתי שישראל מחולקת ל'אנחנו' ו'הם'. כולנו אוהבים את המדינה, כולנו פטריוטים וציונים ורוצים לחיות פה ביחד. אני פונה מפה למצביעים שלא הצביעו לי בעבר ומבקש מכם הזדמנות לעבוד יחד אתכם".

לפיד פונה למצביעים של שקד בלית ברירה - בשל החשש שמשיכת מצביעים מהשמאל תוביל את מפלגות 'העבודה' ו'מרצ' אל מתחת לאחוז החסימה. מסיבה זו הוא נוהג כך, תוך ניסיון נוסף "לשתות" מצביעים מ'המחנה הממלכתי' של בני גנץ שממילא יעבור בוודאות וכי המטרה היא להחליש כוחו, כך שלא יהיה מועמד רלוונטי להרכבת ממשלה.

יאיר לפיד איילת שקד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד