כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בת ערובה

תכנון מזעזע: הפורץ רצה לשבור את פיקת הברכיים של פלוסי

התוקף של פול פלוסי, רצה להחזיק את ננסי פלוסי כבת ערובה ולשבור את פיקות הברכיים שלה כ"אזהרה לדמוקרטים אחרים": ה-FBI מאשים את דיוויד דפאפ ומפרסם פרטים חדשים ומזעזעים. בנוסף דווח כי הוא נמצא בארה"ב באופן לא חוקי

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

האיש שהואשם בפריצה לביתו של פול פלוסי והיכה עם פטיש בראשו, רצה להחזיק את אשתו יושבת ראש בית הנבחרים של ארצות הברית, ננסי, כבת ערובה ולשבור את פיקות הברך שלה, כך פרסם ה-FBI.

דיוויד דפאפ, בן 42, נכנס לחדר השינה של משפחת פלוסי ביום חמישי בלילה האחרון בסן פרנסיסקו, קצת לפני שלוש לפנות בוקר, הוא העיר את פול בן ה-82 ואמר שהוא יחכה שאשתו תחזור הביתה.

הוא אמר לחוקרים שהוא רצה להכות אותה, ולשבור לה את פיקת הברך, אם היא משקרת, לו, ואז היא תצטרך להיכנס לקונגרס, להראות לחברים אחרים שיש השלכות למעשים. הפרטים החדשים המזעזעים נחשפו כאשר דפאפ הואשם בעבירות פדרליות כולל ניסיון חטיפה. רשת פוקס ניוז דיווחה, כי הוא נמצא בארה"ב באופן בלתי חוקי מקנדה.

דפאפ הואשם ביום שני האחרון בתקיפה ובניסיון חטיפה על ידי משרד המשפטים. החשוד, שנמצא כעת במעצר, צפוי להתייצב השבוע בבית המשפט, משטרת סן פרנסיסקו מסרה כי דפאפ יועמד לדין באשמת ניסיון רצח, פריצה מדרגה ראשונה, תקיפה עם נשק קטלני, תקיפה בנסיבות מחמירות עם פציעת גוף חמורה, התעללות בקשישים, איומים על עובד ציבור או בן משפחה.

פול פלוסי, שהיה בבית לבדו כשדפאפ פרץ פנימה, התקשר למשטרה שהגיעה כעבור שתי דקות, ומצאה את פול בן ה-82 ודפאפ, בן 42, נאבקים על פטיש, כך לפי הודעה לעיתונות של משרד המשפטים.

השוטרים אמרו לשני הגברים להפיל את הפטיש. הפורץ נעצר כשפלוסי שכב מחוסר הכרה על הקרקע. פלוסי אמר לפורץ שאשתו לא שם ולא תהיה שם כמה ימים, דפאפ אמר שהוא ימתין. פלוסי הצליח איכשהו להיכנס לאמבטיה ולהתקשר למשטרה.

דפאפ אמר לחוקרים שהוא רצה להחזיק את ננסי פלוסי כבת ערובה ולדבר איתה. הוא אמר שאם היא תאמר את האמת הוא יניח לה, ואם היא משקרת הוא "ישבור לה את פיקות הברכיים".

"לאחר מכן יהיה עליה להיכנס לקונגרס, כדי להראות לחברי קונגרס אחרים שיש השלכות למעשים", הסביר. דפאפ גם הסביר שהוא פרץ לבית דרך דלת זכוכית באמצעות הפטיש. פלוסי נשאר כעת ביחידה לטיפול נמרץ מוקף בבני משפחה.

ננסי פלוסי בית הנבחרים ארה''ב פטיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד