כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
פרשן ופעיל פוליטי

ביקורת קשה על רביב דרוקר: "במה אתה שונה מערוץ 14"

הפרשן רביב דרוקר הציג הבוקר נתונים שמעידים על אחוזי הצבעה נמוכים בחברה הערבית. העיתונאי אבישי גרינצייג הזכיר לדרוקר כי הוא טוען כך מדי מערכת בחירות, על אף שידוע לו שההצבעה הערבית העיקרית מגיעה בשעות הערב - והכל כדי לחסום את נתניהו. "אשמח שתענה לי בכנות במה אתה שונה מערוץ 14"

ביקורת קשה על רביב דרוקר: "במה אתה שונה מערוץ 14"
רביב דרוקר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עיתונאי גלובס אבישי גרינצייג תקף בחשבון הטוויטר שלו את הפרשן הפוליטי המזוהה עם השמאל רביב דרוקר, על כך שהציג נתונים על אחוזי הצבעה נמוכים במיוחד בחברה הערבית.

גרינצייג הסביר כי גם דרוקר יודע שעיקר ההצבעה הערבית מגיעה בשעות הערב, אף זה לא מונע ממנו להציג מצג שווא על הצבעה נמוכה באופן חריג במגזר וזאת במטרה להמריץ את המצביעים הערבים כדי לחסום את נתניהו.

"כרגע אחוזי הצבעה מזעזעים בחברה הערבית, אם יימשך כך - ספק אם איזושהי מפלגה תעבור", צייץ דרוקר. על כך השיב לו גרינצייג: "נתניהו ממריץ את מצביעי הליכוד, דרוקר ממריץ את מצביעי רע"מ וחד"ש. (דרוקר כפרשן פוליטי יודע שערבים מצביעים החל משעות אחה"צ ואילך, זה לא מפריע לו)".

דרוקר השיב וכתב בתגובה: "מה שצייצתי הוא בהשוואה לשעות המקבילות בבחירות קודמות, שגם אז רוב ההצבעה הערבית הייתה אחה"צ ובערב ועדיין, נכון לשעה הזאת, הייתה הרבה יותר הצבעה מהבוקר הזה".

גרינצייג, מכתבי המשפט הבכירים כיום בתקשורת הישראלית, לא ויתר וצייץ בתגובה: "ידיד נפשי, אתה עושה את אותו התרגיל כל מערכת בחירות. ניחנתי בזיכרון לא רע. ואני זוכר אותך מדי מערכת בחירות מזהיר עד כמה אחוזי ההצבעה במגזר הערבי קטסטרופליים".

"הנה לדוגמה הגעוואלד שלך מבחירות 2019 א' ובחירות 2019 ב' אשמח שתענה לי בכנות במה אתה שונה מערוץ 14".

דרוקר ציוץ

דרוקר השיב: "בבחירות 2019 א אחוזי ההצבעה בחברה הערבית היו אכן מזעזעים לזמנם 49%, זה היה שפל משמעותי וב-20% יותר נמוך מהחברה היהודית. במועד ב' אני ציטטתי את פוקס על קלפיות המדגם, זה היה נכון ומדויק ואכן הצבעה מסיבית בשעות האחרונות הביאה אותם ל 59%. אני מבין שלא מצאת על מועד ג'?"

 

 

אבישי גרינצייג רביב דרוקר בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד