כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חקירת השב"כ נמשכת

האישה החרדית: "הוא התנפל עליי, ניצלתי בנס" | תיעוד דרמטי מניסיון החטיפה

שעות לאחר שכמעט נחטפה ע"י ערבי, ככל הנראה על רקע לאומני, האישה החרדית תושבת טבריה שיחזרה: "נאבקתי עד שהשתחררתי. זה היה עלול להסתיים באסון" | צפו בתיעוד הדרמטי מניסיון החטיפה | צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: מצלמות אבטחה

במשטרה ובשב"כ ממשיכים לחקור את ניסיון חטיפת האישה החרדית בטבריה, שסוכל לאחר שהאישה הצליחה להתחמק ולהניס את החוטף. מוקדם יותר היום אמרו במשטרה כי מחקירה ראשונית של החשוד - מדובר בניסיון חטיפה על רקע לאומני. בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה החוטף מנסה להכניס את האישה בכוח לרכבו. בתוך כך, בית המשפט הטיל, לבקשת המשטרה, צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

"הוא התנפל עליי מאחור וניסה למשוך אותי", סיפרה האישה לאתר ynet. לדבריה, "נאבקתי עד שהשתחררתי. ניצלתי בנס, זה היה עלול להסתיים באסון".

"במאבק איתו נפלתי לכביש ושנייה לפני כן עבר אוטובוס, כמעט נדרסתי", הוסיפה האישה. "עברתי את הסיוט של החיים שלי". גם בעלה של האישה התייחס לניסיון החטיפה ואמר: "היא נאבקה בו כמו גיבורה עד שהשתחררה ממנו, ממש לביאה".

כפי שדווח מוקדם יותר, המשטרה עצרה את החשוד, ערבי תושב יפיע בן 51, בחשד שניסה לחטוף את הצעירה החרדית בטבריה. החקירה הועברה לשירות הביטחון הכללי.

האירוע החריג התרחש בשעות הצהריים המוקדמות, אז התקבלה במוקד 100 של משטרת ישראל שיחה בה דיווחה הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, כי גבר לא מוכר ניסה להכניס אותה בכוח לרכבו ברחוב דוד רמז בעיר.

עם קבלת הדיווח, שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום, פתחו בסריקות ברחובות הסמוכים וכעבור זמן קצר הצליחו לעצור את החשוד. החשוד הובא לחקירה בתחנת המשטרה.

 

ניסיון חטיפה טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד