כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בעת נעילת שער

לראשונה בהיסטוריה החרדית: ויז'ניץ יצאו להקש בדלת

שעות לפני סגירת הקלפיות, יצאו במטה הארצי של אגודת ישראל יחד עם מטה "לעשות רצון צדיק" שע"י חסידי ויז'ניץ למבצע מטורף של "הקש בדלת"

לראשונה בהיסטוריה החרדית: ויז'ניץ יצאו להקש בדלת
הרבי מויז'ניץ באמירת לשם יחוד צילום: באדיבות המצלם

אחרי עשרות שיירות להעיר את השטח במשך השבוע האחרון, מאות אלפי טלפונים למצביעים פוטנציאליים, הובלה באחוזי הצבעה לאורך היום, פושטים בשעה זו מאות חסידי ויז'ניץ על אלפי בתים שפולחו כמצביעי גוש הימין ולא הצביעו עד לשעה האחרונה, במבצע "הקש בדלת" לוודא שאף אחד לא נשאר בבית.

כידוע הרבי מויז'ניץ הורה לחסידיו בטיש נעילת החג שמחת תורה לפעול ולהפעיל בכל הכוח למען רשימת אגודת ישראל, מאז קיבלו נציגי החסידות מידי כמה וכמה פעמים טלפונים אשר הרבי דורש לדעת בכל שלב על תוכניות הפעולה תוך שהוא מדרבן את העסקנים שלא יישאר אחד בחסידות אשר אינו פועל להוספת מצביעים חדשים, ובוודאי ווידוא הצבעה בקרב המצביעים הפוטנציאליים.

לאור האמור הופעל בחסידות מטה רציף בשבועיים האחרונים כאשר עשרות אברכים ישבו על פילוחי המצביעים בכל עיר ועיר, וכולם אף קיבלו טלפונים בימים האחרונים.

כמו"כ יצאו בחסידות במבצע עד חצות לעודד הצבעה בשעות המוקדמות ככל האפשר, ולאחמ"כ לפעול לטובת הרשימה,

הרב יצחק קורנבוים מנהל מטה הארצי של החסידות אומר הערב "כאשר רואים מצד אחד את שם החסידות בגרף למעלה, בגרף קהילות הקודש של אגודת ישראל החל משעות הבוקר המוקדמות, ומצד שני לראות את מאות האברכים שנמצאים שערי השדה ופועלים לטובת המטות המקומיים, מבינים מהו מצוות "לעשות רצון צדיק".

יצויין, כי לחסידות היסטוריה לא זוהרת במיוחד בקשריה עם אגודת ישראל, ואברכי החסידות יכלו למצוא לעצמם מספיק היתרים בשם "מלך שמחל על כבודו" וכדומה, אך מהרגע שהרבי הורה לפעול ולהפעיל, אין מטה של אגודת ישראל בארץ אשר אברכי ויז'ניץ לא נמצאים שם.

חסידות ויז'ניץ בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד