כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
התראיין בעברית

המשפיען הסעודי: "אני רוצה את מדינת ישראל מדינה יהודית ודמוקרטית"

מוחמד סעוד, סעודי שידוע בתמיכתו ובאהבתו לישראל, התראיין לכבוד הבחירות אצל יורם שפטל והפציר במחנה הלאומי ללכת להצביע. "בלב שלי יש תקווה ואני מקווה שבעזרת ה' גוש הימין ישמור על המדינה יהודית", אמר סעוד. שפטל הגיב: "הריאיון מסמל את המהפך שחל בעולם הערבי הסוני לישראל"

המשפיען הסעודי: "אני רוצה את מדינת ישראל מדינה יהודית ודמוקרטית"
מוחמד סעוד בראיון ליורם שפטל צילום: באדיבות המצלם

היום התראיין משפיען הרשתות החברתיות מוחמד סעוד, שידוע כחובב ישראל מושבע שמתבטא בעד ישראל ברשתות החברתיות, אצל יורם שפטל, ודיבר על הבחירות ועל יחסה של ערב הסעודית לישראל.

בפתח הריאיון אמר סעוד: "קודם כל, אני אוהב אתכם מאוד. אני צופה בכם מסעודיה. יורם שפטל היקר, יש לי שאלה טובה וחזקה ביום חשוב כזה. אני רוצה לשאול אתכם, איפה הימין? מה קרה עם הימין? הם יוצאים להצביע למחנה הלאומי?".

בהמשך הריאיון פנה שפטל שלו ערוץ יוטיוב פעיל ותוכנית בגלי ישראל, ואמר לו: "אני כל כך שמח שעלית לשידור כי זה מסמל את המהפך שחל בעולם הערבי הסוני לישראל. כי למשל, לפני 25 שנה אם היית עולה לשידור עם הפנים שלך גלויות, לא בטוח שהיית נשאר חי הרבה זמן אחרי השידור. אבל עכשיו אתה עושה את זה וברוך ה' לא מסתכן בשום דבר, משום שהאווירה בערב הסעודית כלפי ישראל השתנה לגמרי... גם ערב הסעודית וגם ישראל רואות את האויב הכי גדול של שתיהן - איראן. זה האויב של העולם הסוני וזה גם האויב של ישראל".

לאחר שסיים את דבריו, פנה סעוד לשפטל ואמר לו: "בלב שלי יש תקווה ואני מקווה שבעזרת ה' גוש הימין ישמור על המדינה יהודית. אני רוצה את מדינת ישראל מדינה יהודית ודמוקרטית, אמן ואמן. אני רוצה להגיד לך תודה רבה, מכל הלב שלי, ואני מבקש מכל הישראלים שיצאו ויצביעו למחנה הלאומי, אוהב אתכם מאוד, כאן מסעודיה, ואלוקים ישמור אתכם".

מוחמד סעוד יורם שפטל בחירות לכנסת ה-25 בחירות לכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד