כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"לא מתכוונים להשתנות"

כך הגיב ליברמן לתבוסה הגדולה במפלגתו

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס למדגמי תוצאות הבחירות לכנסת ה-25, שלפיהם זוכה מפלגתו ל-5-4 מנדטים, ואמר במטה המפלגה: "הכול גן עדן. מודה לפעילים, ברור לנו שהאתגר היה מורכב ועשינו את המקסימום"

כך הגיב ליברמן לתבוסה הגדולה במפלגתו
אביגדור ליברמן במטה מפלגתו צילום: פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס לראשונה לאחת התבוסות היותר קשות בהיסטוריה של המפלגה לפיהן תוצאות רוב מדגמי הבחירות לכנסת ה-25, שלפיהם מפלגתו זוכה ל- 5 מנדטים בלבד במקום 7 בכנסת היוצאת.

ע"פ המדגמים נכון לרגעים אלו בערוץ 13 ו'כאן 11', מפלגתו של ליברמן זוכה ב-5 מנדטים, ע"פ המדגם ב'חדשות 12', ישראל ביתנו עומדת על -4 מנדטים בלבד. 

בנאום שנשא במטה המפלגה נראה ליברמן מזיע ולחוץ בעודו מנסה לשדר "עסקים כרגיל". "הכול גן עדן" אמר ליברמן, "אני רוצה להודות לכל הפעילים שלנו, ולכל מטה המפלגה על המאבק ההירואי שניהלנו בשטח בחודשים האחרונים ברור לנו שהאתגר היה מאוד מורכב ועשינו את המקסימום".

האם ליברמן מכין את הקרקע לשיתוף פעולה עתידי עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שע"פ כל המדגמים נכון לרגע זה צפוי להרכיב את הממשלה הבאה? "נשמור על הדרך שלנו – ימין ליברלי" ציין ליברמן, עוד הוסיף, "אנחנו נמצאים במשבצת מאוד ייחודית בפוליטיקה הישראלית, ולא מתכוונים להשתנות בהתאם לתוצאות הבחירות".

"לפעמים יש מעלות, יש ירידות. אבל אנחנו שומרים על הדרך", ניסה ליברמן לתרץ את התבוסה הקשה, "אני מקווה שכך או אחרת מערכת הבחירות הזו תביא ליציבות שלטונית, אנחנו מאז מרץ 19 נכנסנו למערכת בחירות חמישית. ואני אומר עם כל הרצון ועם כל הסיפוק ועם כל העבודה שעשינו בקואליציה, גם במשרד החקלאות, וגם במשרד האוצר, מה שחשוב הוא מדינת ישראל."

לפי תוצאות המדגמים, בין הח"כים שנפלטו מהכנסת, הוא יו"ר ועדת הכספים הנוכחי, ח"כ אלכס קושניר שלא יהיה בכנסת הבאה.

איווט ליברמן ישראל ביתנו בחירות לכנסת ה-25 אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד