כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אחדות במטה המשותף

חגיגות הניצחון ביהדות התורה: "יש לנו מנהיג - נתקן את מה שליברמן הרס"

במפלגת יהדות התורה חוגגים הערב את ניצחון גוש הימין והגדלת הכוח במספר הקולות. על פי המדגמים יהדות התורה מקבלת לפחות 7 מנדטים והגדילה את כוחה בכ-20 אלף קולות | יו"ר המפלגה הנכנס: "נתקן בעז"ה את הנזקים שיצר איווט ליברמן" | צפו

חגיגות הניצחון ביהדות התורה: "יש לנו מנהיג - נתקן את מה שליברמן הרס"
יהדות התורה בליל הבחירות צילום: ישי ירושלמי

מפלגת יהדות התורה חוגגת הערב בבני ברק את תוצאות הבחירות על פי המדגמים האירוע משותף לסיעות דגל התורה ואגודת ישראל. על פי המדגמים גוש הימין מנצח את הבחירות ומפלגת יהדות התורה מגדילה את מספר הקולות שלה ומקבלת לפחות שבעה מנדטים.

יו"ר יהדות התורה הח"כ הנכנס הרב יצחק גולדקנופף, בנאום בכנס הניצחון: "הבטחנו לפעול להורדת יוקר המחיה, לפתיחת השוק לתחרות והוספת מוצרים בסיסיים למחיר הנמצא תחת פיקוח".

גולדקנופף הוסיף, "בעזרת השם, עם הקמת הממשלה נקיים את הבטחתנו לבוחר. שר האוצר היוצא איווט ליברמן, לא בחל באף אמצעי שיפגע באוכלוסייה החרדית. למרבה הצער, הוא פגע לבסוף בחברה הישראלית כולה. אנחנו מקווים מאוד שבממשלה הבאה נוכל לתקן, בע"ה, את הנזקים שהוא יצר".

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני נאם גם הוא בחגיגות הניצחון של יהדות התורה בבני ברק: "מה לא אמרו עלינו, שאין לנו הנהגה, שניחלש, שיצביעו לכל מיני מפלגות אחרות, הוכחנו - יש לנו אב זקן! יש לנו מנהיג! הגדלנו את מספר הקולות שלנו בלמעלה מ-20 אלף קולות, המנדט השמיני שלנו עוד ייכנס בעזרת השם".

לדברי גפני, "אנחנו שמחים הלילה כי העפנו את הממשלה הרעה הזאת הבייתה. ליברמן אמר שהוא מכבד את רצון הבוחר? שיכבד אותם וילך הבייתה! העם לא רוצה אותו כאיש ציבור. הוא נכשל בכל תחום בעשייה הציבורית. הבייתה!".

ח"כ אורי מקלב בנאום הניצחון של יהדות התורה: אנחנו קוראים מכאן לראש הממשלה הבאה לדעת למשול, לקחת את הניצחון הזה למיצוי, נגמר שלטון הפקידים ויועצים משפטיים, אנחנו נחזיר את שגזלנו לנו. נחזיר את כל מה שקילקלו, נביא חיי תורה לעם היהודי, את עצמאות החינוך, את ערכי המוסר, דיור לציבור החרדי את הזכות לחנך את ילדינו כפי שאנחנו רוצים".

יהדות התורה יצחק גולדקנופף משה גפני בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד