כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חגגו בנפרד

בן גביר: "לא יודעים אם יש 61" | סמוטריץ': "נמשיך לעבוד יחד"

אחרי תוצאות המדגמים, יו"ר מפלגת הציונות הדתית בירך על ההישג: "לראשונה מאז קום המדינה המפלגה של הציבור הדתי לאומי - הופכת למפלגה השלישית בגודלה בישראל". יו"ר מפלגת עוצמה יהודית איתמר בן גביר הבהיר שלא בטוח שיש ניצחון אך בירך: "יש לנו חלומות ואני מבטיח גם לאלה שלא הצביעו לי, ממפלגות רחוקות, שאנשים אחים אנחנו"

בן גביר: "לא יודעים אם יש 61" | סמוטריץ': "נמשיך לעבוד יחד"
איתמר בן גביר/בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל/יוסי אלוני, פלאש 90

ראשי רשימת 'הציונות הדתית' סיכמו הלילה את מערכת הבחירות, כשלפי תוצאות המדגמים הם יהיו המפלגה השלישית בגודלה בכנסת בין 13- ל-15 מנדטים.

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' אמר במהלך נאומו באולמי 'אווניו' בקרית שדה התעופה: "היום, ברוך השם, הציונות הדתית עושה היסטוריה. לראשונה מאז קום המדינה המפלגה של הציבור הדתי לאומי - הופכת למפלגה השלישית בגודלה בישראל".

סמוטריץ' העביר מסר מעומעם לגבי עתיד השותפות עם בן גביר, "רוצה להודות לחברי ולשותפי לדרך איתמר בן גביר. אני שומע ספקולציות לגבי המשך הדרך. אני רוצה להבהיר כאן, אנחנו נמשיך לעבוד יחד בדיוק כפי שעשינו בשנה האחרונה ובקמפיין''.

"אנחנו הצגנו תוכנית רחבה ומקיפה לתיקון מערכת המשפט, ואני אומר כאן על הבמה שאנחנו גם ניישם אותה כי זה הדבר הנכון לכל אזרח ישראלי משמאל ומימין. זו הדרך לעשות צדק וזה מה שמדינת ישראל צריכה עכשיו. אנחנו נחזק את ההתיישבות ונפעל להחלת הריבונות ביהודה ושומרון", הוסיפו.

סמוטריץ' ביקש להזכיר: "אנחנו היינו השותפים הנאמנים ביותר של בנימין נתניהו במשך כל השנים, כראש ממשלה וגם כראש האופוזיציה. עמדנו לצידו ותמכנו בו כי הוא מייצג ציבור לאומי ענק, ואנחנו ממשיכים לתמוך בו, ובעז"ה בקרוב הוא יחזור ללשכת ראש הממשלה לנהל את מדינת ישראל בשותפות יד ביד יחד איתנו".

בן גביר: "הגיע הזמן שנחזור להיות בעלי הבית"

באולם אחר במלון וורט בירושלים, חבר הכנסת איתמר בן גביר, יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית', נשא נאום שבו הקפיד שלא לברך על המוגמר. "עדיין לא ברור שיש 61, אני זוכר שחגגנו פעם שעברה וקמנו לממשלה עם רע"מ. אבל מה שבטוח – את ההישג שלנו אנחנו צריכים לחגוג".

"אני חושב שההישג הגדול הגיע בין היתר, מהסיבה שאנחנו מייצגים את כולם. אנחנו מבקשים לעשות הפרדה מוחלטת בין מי שנאמן למדינת ישראל ואין לנו שום בעיה איתו, לבין מי שחותר תחת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, ומי שזורק אבנים ובקבוקי תבערה, פוגע בסוהרות בבתי הכלא ומתנהג כמו בעל בית".

"עדיין מוקדם לסכם, אבל יש לנו חלומות ואני מבטיח גם לאלה שלא הצביעו לי, ממפלגות רחוקות, שאנשים אחים אנחנו. הגיע הזמן שהילדים והילדות שלנו של כולנו יוכלו ללכת בביטחון ברחוב. הגיע הזמן שחיילי צה"ל ושוטרי משטרת ישראל יקבלו גב. הגיע הזמן שנחזור להיות בעלי הבית על המדינה שלנו, על המדינה של כולנו", סיכם בן גביר.

יו"ר מפלגת 'נעם' ח"כ אבי מעוז שהוצב במקום ה-11 נשא נאום נפרד בפני תומכיו ואמר: "ממערכת בחירות למערכת בחירות, וביתר שאת מאז שנכנסנו לכנסת, אנחנו עוברים בירור אחר בירור. הכל הולך ומתברר. מתברר והולך מהו הלב של המדינה ומהו המאבק המהותי שעליו וסביבו נסובות כל הסוגיות הציבוריות. מתברר והולך שהזהות היהודית של מדינתנו האהובה והמאבק ברוחות הפוסטמודרנה ששטפו את המערכות הציבוריות הם הציר המרכזי שמניע את כל מה שמתרחש ברשות הרבים".

"נעם לא נעלמה ולא תיעלם לשום מקום. אנחנו ממשיכים בכל העוז את מה שהתחלנו בכנסת הקודמת: לחשוף לציבור את האמת על הארס שחדר למערכות הציבוריות ולעמוד כחומת מגן בפני כל ניסיון לערער ולטשטש את זהותה היהודית של המדינה ומגבירים הילוך בעשייה:
מחד, ניקוי המערכות הציבוריות מנזקי הפוסטמודרנה שהוטמעו בהן בעזרת כספי הקרנות והמדינות הזרות, ובעיקר במערכת החינוך ובצה"ל", הוסיף.

מפלגת הציונות הדתית איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ עוצמה יהודית בחירות לכנסת ה-25 תוצאות הבחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד