כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מאות אלפים לצדקה

זכה ב-30 מיליון דולר ולא סיפר למשפחה

אדם בדרום סין שזכה ב-30 מיליון דולר בהגרלת הלוטו אמר שהוא לא סיפר לאשתו ולילדו כי הוא חושש שהכסף עלול לגרום להם להתנשא ולהיות עצלנים. הזוכה הלך לקבל את כספי הפרס שלו ב-24 באוקטובר ותרם כ-700,000 דולר לצדקה

זכה ב-30 מיליון דולר ולא סיפר למשפחה
דולרים. אילוסטרציה צילום: pixabay

רוב הזוכים בלוטו לא יכולים לחכות מלבשר למשפחתם את החדשות הטובות. עם זאת, גבר סיני שזכה לאחרונה ב-30 מיליון דולר אומר שהוא שומר את הזכיה שלו בסוד מפני אשתו וילדו כי הוא לא רוצה שהם יתעצלו בעבודה.

הזכיה הגיעה ב-24 באוקטובר לאחר שהגבר בר המזל, שהזדהה רק כמר, לי, הלך לאסוף כרטיס ענק של 219 מיליון יואן (29.9 מיליון דולר) בננינג, גואנגשי - סין כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג. הוא הגיע לרשות הפיס לבדו, לבוש עם תחפושת צהובה - נוהג מקובל בקרב זוכי לוטו סינים המנסים להסתיר את זהותם מהציבור, כך דיווח ה-South China Morning Post.

עם זאת, במקרה של מר לי, הוא רצה להסתיר את הפרס ממשפחתו שלו. "לא סיפרתי לאשתי ולילד שלי מחשש שהם יהיו שאננים מדי ולא יעבדו קשה בעתיד", אמר המיליונר הטרי תוך שהוא מסביר מדוע בחר בהון אך לא בתהילה.

האיש בר המזל זכה בפרס ב-21 באוקטובר בליטאנג, עיירה בת 120,000 תושבים מזרחית לבירה האזורית ננינג. לאחר שהבין שהוא זכה, מר לי לקח את הרכבת לננינג כדי שיוכל לאסוף את הפרס שלו, שהסתכם בסכום מדהים של 171.6 מיליון יואן (24 מיליון דולר) לאחר מסים. הזוכה תרם מאז 5 מיליון יואן (700,000 דולר) לצדקה, אבל הוא מתלבט מה לעשות עם שאר הפרס שלו.

לוטו סין מיליוני דולרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד