כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נספרו 85.9% מהקולות

הספירה נמשכת: "הליכוד" מתחזקת על חשבון ש"ס | עדכונים שוטפים

תוצאות הביניים שפורסמו הבוקר חוזים 65 מנדטים לגוש נתניהו | בתום עדכון לאחר ספירה של 85.9% מהקולות, ש"ס יורדת ל-11 מנדטים לטובת הליכוד שמטפסת ל-32 | יהדות התורה עם 8 מנדטים ומרצ מתרחקת עוד מאחוז החסימה | העבודה עם 4 מנדטים בלבד | עדכונים שוטפים 

הספירה נמשכת: "הליכוד" מתחזקת על חשבון ש"ס | עדכונים שוטפים
ספירת קולות בבחירות 2020 צילום: אוליביה פיטוסי - פלאש 90

בוועדת הבחירות המרכזית ממשיכים לעדכן את תמונת מפת המנדטים, לקראת תוצאה סופית שצפויה להתפרסם מחר (חמישי) בשעות הצהריים, עם סיום הספירה.

נכון לשעה זו (רביעי) בתום עדכון 85.9% מהקולות, הליכוד זוכה ב - 32 מנדטים, יש עתיד - 24, הציונות הדתית - 14, המחנה הממלכתי - 12, ש"ס - 11, יהדות התורה - 8, ישראל ביתנו - 5, רע"ם - 5, חד"ש תע"ל - 5, העבודה עם 4 מנדטים, קרובה לאחוז החסימה.

מפלגת מרצ עדיין מתחת לאחוז החסימה ומתרחקת עוד יותר מהסיכוי לצלוח את המשימה ולהיכנס לכנסת ה-25.

בשעה זו החלה בכנסת ספירת המעטפות הכפולות וקולות החיילים, מדובר בכ-450,000 קולות שבאופן מסורתי מיטיבות עם הימין. למרצ חסרים כ-20,000 קולות לעבור את אחוז החסימה, שספק אם תצליח להשיג עד סיום הספירה.

עדכונים שוטפים

17:50 - הליכוד בתגובה לדברי ח"כ יואב קיש ב'ערוץ 12': "לא היה שום תיאום עם איילת שקד".

17:30 - ועדת הבחירות ממשיכה לעדכן את ספירת הקולות, לפיה אין שינוי במספר המנדטים, אך מפלגה העבודה מתקרבת לסיכון באזור אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

16:20 - חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד) אומר ב'ערוץ 12' כי הריצה של שקד עד הסוף הייתה מתואמת עם הליכוד כדי להשאיר מפלגות מתחת לאחוז החסימה. "לא הבטחנו לה תפקיד אבל דובר על סליחה, היא עשתה את המעשה הנכון".

14:10 - עדכון תוצאות: הליכוד עולה ל-32 מנדטים על חשבונה של ש"ס שיורדת ל-11 - מרצ לעת עתה נותרת מחוץ לכנסת.

12:15 - בשמאל זועמים. גיא פלג ברדיו 103: "זה יום חג למושחתים, בכל זאת המנצחים הם נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, ושני מורשעים. זה יום חג גם למי שכנראה יהיה שר האוצר הבא - סמוטריץ', שהדגיש רק לפני כמה ימים שתמונותיו במדי עצור הן גאווה ולא בושה. אז בכלל, לחשודים ולנאשמים זה יום חג".

11:45 - ראש ממשלת לבנון נג'יב מיקאתי מגיב לניצחון המסתמן של נתניהו בבחירות: "לא חוששים מביטול הסכם הגבול הימי. הערובות האמריקניות מגינות מפני ביטול"

11:15 - ח"כ זוהר: "מפלגת הליכוד הליברלית תהפוך את ישראל למדינת הלכה? אין קשקוש גדול מכך".

11:00 - עו"ד עדס על הטענות לאי סדרים בקלפיות במגזר הערבי ברשת ב': "בידיי הפנייה של עו"ד בומבך עם כ-8 מקרים שהועברו אלינו, לפני שהסתיים הליך הספירה. בדקנו במהלך הלילה את הספירה ולא נמצא ממש במקרים. לא ניתן להצביע על אי סדרים כוללים בכל המגזר. עדיין מנהלים בקרות".

10:45 - מנכ"לית ועדת הבחירות אורלי עדס ברשת ב: "הקלפיות הרגילות, יותר מ-11.7 אלף, נספרו במקום והנתונים הוזרמו למערכת ועוברים בקרה לדיוק התוצאות. נותר לספור את קולות המצביעים במעטפות הכפולות בהליך ייחודי למדינת ישראל. לפי הדיווחים בשטח היו עומסים כבדים בקלפיות נגישות".

בחירות לכנסת ה-25 הליכוד ש"ס ועדת הבחירות המרכזית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד