ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
קרב על הקשקש

ב'מרצ' מסרבים להשלים עם התוצאה ויוצאים למאבק

יו"ר מרצ זהבה גלאון שהיתה התקווה של ראש המפלגה שקראו לה לחזור להנהגה כדי להציל את 'מרצ' מאחוז החסימה, שוברת הערב שתיקה ולא משלימה עם התוצאות

ב'מרצ' מסרבים להשלים עם התוצאה ויוצאים למאבק
קמפיין של מרצ צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

גם אחרי ספירה של 97% מהקולות, במפלגת 'מרצ' מתקשים לקבל את התוצאה שמשאירה את המפלגה מתחת לאחוז החסימה ויוצאים למאבק כדי למצוא את הקולות האבודים.

"זה לא רגע קל עבורי", כתבה הערב (רביעי) יושבת ראש 'מרצ' זהבה גלאון לפעילים, "אני יודעת שגם עבורכם. אבל זה עוד לא הזמן למסקנות ולסיכומים".

‏גלאון טוענת כי 'מרצ' נמצאת כרגע פחות מ-0.1% מאחוז החסימה. וקוראת לפעילים לבוא ולסרוק פרוטוקולים ולחפש את הקולות האבודים שאולי עשויים להעביר אותם את אחוז החסימה, "יש לנו עד יום שלישי לעבור על אלפי פרוטוקולים של ועדת הקלפי כדי שכל קול ייספר. זאת ההזדמנות האחרונה שלנו לתקן".

מדובר בתגובה ראשונה שלה מאז נודעו תוצאות הבחירות כאשר היא בחרה שלא לשאת אמש נאום בפני הפעילים במטה המפלגה, כפי שעשו כל ראשי המפלגות, מלבד יו"ר 'העבודה' מרב מיכאלי שלא השמיעה לא בקול ולא בכתב, לא בדברי תודה לפעילים ולא בהתייחסות לתוצאות העגומות.

כזכור, גלאון חזרה לראשות 'מרצ' אחרי הפצרות ולחצים רבים אליה שתשוב כדי להושיע את המפלגה מאחוז החסימה, מה שהתברר כניסיון שלא צלח והעם אמר את דברו.

מרצ זהבה גלאון בחירות לכנסת ה-25 תוצאות הבחירות לכנסת ה-25 ספירת קולות אחוז החסימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד