א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הפתעה על הסיפון

עלו לטיסה וגילו שהמושבים שהזמינו לא קיימים

נוסעי חברת 'ריינאייר' היו מבוהלים לאחר שעלו למטוס וגילו שהמושבים שהזמינו לא קיימים. גרי הרינגטון, בן 62, היה אחד מהנוסעים שקיבל שורה 35 בטיסה מבריטניה לאירלנד. "הם שלחו מטוס קטן מדי כדי לקחת את כל הנוסעים"

עלו לטיסה וגילו שהמושבים שהזמינו לא קיימים
אילוסטרציה צילום: pexels

גרי הרינגטון, בן 62, קיבל שורה 35 של טיסת 'ריינאייר' מנמל התעופה סטנסטד בבריטניה לדבלין - אירלנד ב-21 באוקטובר, אבל גילה שהמושב שלו לא קיים כשעלה על הסיפון.

עם זאת, סרטון ששיתף בפייסבוק הראה אותו ושמונה נוסעים נוספים שנותרו תקועים בחלק האחורי של המטוס לאחר שהבינו ששילמו על מושבים לא קיימים, שכן השורות הסתיימו במספר 33, והם קיבלו מספר 35. איש צוות ניסה לפתור את הבעיה, נכתב: "הם שלחו מטוס קטן מדי כדי לקחת את כל הנוסעים".

הקבוצה שלא הצליחה להישאר בטיסה, קיבלה 250 פאונד כל אחד (כ-1000 שקלים) ומקום לישון בו ללילה עד לטיסה הפנויה הבאה למחרת בבוקר. עם זאת, הרינגטון הסביר בפוסט ברשתות החברתיות שהוא ביקש החזר מלא מכיוון שהשיבוש שיבש את תוכניותיו. הוא אמר: "לא היה טעם לנסוע למחרת, כי היינו מפספסים את הטורניר בו שיחקנו. אז, החזר מלא ופיצוי".

דובר החברה מסר לתקשורת: "בשל החלפת מטוס, מספר קטן מאוד של נוסעים בטיסה מלונדון סטנסטד לדבלין (21 באוקטובר) הועברו לטיסות חלופיות למחרת. לנוסעים שנפגעו סופק לינת לילה והם יקבלו פיצוי. חברת ריינאייר מתנצלת בכנות בפני נוסעים אלו על כל אי נוחות שנגרמה".

אירלנד בריטניה טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד