כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
יותר מסוכן מפוטין

נשיא רוסיה לשעבר קורא ל"הוצאה להורג ללא משפט"

דמיטרי מדבדב, שכיהן כנשיא רוסיה בשנים 2008-2012, קרא להחיל עונש מוות במדינה. מדבדב אמר כי "סטודנטים זרים צעירים פועלים כחבלנים על אדמת רוסיה, לאחר שהשביתו מספר תחנות רכבת בעיר אופה" וקרא להוציאם להורג

נשיא רוסיה לשעבר קורא ל"הוצאה להורג ללא משפט"
דמיטרי מדבדב צילום: צילום מסך

האיש שהיה נשיא רוסיה, קרא להחיל חוק של "הוצאה להורג ללא משפט או חקירה" כדי להתמודד עם "חבלנים" אוקראינים. דמיטרי מדבדב, שכיהן כנשיא רוסיה בשנים 2008 עד 2012, וכראש ממשלת רוסיה בשנים 2012–2020, פתח בקמפיין לטובת עונש מוות בערוץ הטלגרם שלו.

חברו של פוטין כיהן כראש ממשלתו מ-2012 עד 2020, אז נכנס לתפקיד כסגן יו"ר מועצת הביטחון של רוסיה - כלומר הוא אחד מאנשי המפתח המפקחים על הפלישה המקרטעת לאוקראינה. מדבדב אמר כי "סטודנטים זרים צעירים פועלים כחבלנים על אדמת רוסיה, לאחר שהשביתו מספר תחנות רכבת בעיר אופה".

"לקחנו את הפריקים האלה ונתנו להם את ההזדמנות לקבל השכלה", אמר. "בתגובה הם מחזירים פיגועים וחבלה". מדבדב נתפס לפעמים יותר מסוכן ואגרסיבי מפוטין עצמו. בהשוואה בין פעולות אלו ששרפו לשכות גיוס בחודשים האחרונים ברוסיה, הוא אמר כי "הם חבלנים" והשווה אותם לנאצים ממהלך מלחמת העולם השנייה. לאחר מכן הוא קרא להוציא את האנשים הללו במקום.

הוא כתב: "יש רק ​​פסק דין אחד לנבלות כאלה - הוצאה להורג ללא משפט או חקירה. ממש בזירת הפשע. כי אם אתה בוגד שביצע פשע כזה בזמן מלחמה, אז אין לך גיל, אין לאום, או אפילו הזכות להגן על חייך".

מלחמת אוקראינה רוסיה דימטרי מדבדב ולדימיר פוטין הוצאה להורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד