י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חיתן 10 ילדים

נעדר מחתונת בנו העשירי ונפטר לאחר ייסורים

המונים השתתפו בהלוויתו של אב ל-11 ילדים מאנטוורפן שזכה לחתן 10 ילדים כשהוא מתמודד עם מחלה. בשבוע שעבר נישא אחד מילדיו בהעדרו, מפאת חולשתו | אתמול הלך לעולמו כשהוא מותיר אחריו את בן זקוניו שטרם נישא

נעדר מחתונת בנו העשירי ונפטר לאחר ייסורים
יעקב שלום גליק צילום: באדיבות המשפחה

ברוך דיין האמת: בקהילה החרדית שבאנטוורפן-בלגיה נפרדו אתמול (רביעי) מהרה"ח ר' יעקב שלום גליק ז"ל שהלך לעולמו בגיל 65 לאחר שנות סבל ממחלה קשה. הוא הספיק להשיא 10 ילדים מתוך 11, כשבחתונה האחרונה של הילד העשירי בשבוע שעבר הוא לא השתתף עקב חולשתו.

יעקב שלום ז"ל סבל ממחלה קשה במשך שנים רבות ונזדכך בייסורים, ולצד זאת שיכל לפני 7 שנים את בתו שנפטרה גם היא ממחלה קשה ממנה סבלה. הוא עצמו עבר ניתוח להשתלת כבד, ומאז התמודד עם מכאובים רבים. גאב"ד אנטוורפן הגאון רבי אהרן שיף ספד לו במסע ההלוויה.

בשבוע שעבר ביום שני בזמן שבנו העשירי מתחתן בלונדון, כשהוא כבר במצב קשה ולרגל חתונת בנו, הגיעו לביתו מתנדבי ארגון "שמחם" יחד עם המרא דאתרא הגר"א שיף כדי לשמחו ולעודדו ביום חתונת בנו.

ביום ראשון האחרון הוא הצליח לחייך בזמן שהמתנדבים מארגון "שמחם" היו אצלו בפעם האחרונה ולהגיב לסובבים, אך ביום רביעי בבוקר הוא נפטר למגינת לבם של בני משפחתו וחבריו בעיר אנטוורפן.

 

בלגיה אנטוורפן לוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד